"M-a izbit un puternic miros de hoit". Ce a gasit un client roman in meniul comandat la fast-food. Reactia celor de la KFC
Un client roman s-a plans pe pagina de Facebook a lantului KFC Romania ca i-ar fi fost servita carne stricata.
Intamplarea petrecuta zilele trecute a fost povestita de Dan Samoila pe Facebook unde a publicat si o imagine cu carnea pe care o considera alterata.
"Buna ziua, desi mananc foarte rar produse fast food, am intrat totusi ieri la restaurantul KFC din Piata Romana. Am comandat 2 bucati de pui, o salata de varza si un meniu Twister.Toate bune si frumoase pana am ajuns la a doua bucata de pui (prima a fost ok). Cum am muscat din ea, m-a izbit un puternic miros hoit, iar aspectul din interior, dupa cum se vede si in imagine, era mai mult decat sugestiv.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Am si filmat, dar se pare ca nu am putut uploada acel filmulet pe aceasta pagina. Mi s-a spus ca nu am voie sa filmez si m-am conformat. Dar dupa ce am oprit camera, desi Dl. Adi a fost izbit realmente de mirosul puternic emanat de puiul KFC, m-a intrebat daca celalata bucata de pui a fost buna. Cand i-am confirmat, a spus: - Vedeti inseamna ca sunt bune, nu are cum sa fie stricata!", a comentat barbatul pe Facebook.
Reprezentatii KFC au incercat tot pe Facebook sa ia legatura cu el si au promis ca vor investiga situatia semnalata.
"Iti multumim pentru semnalare. Calitatea produselor pe care le oferim clientilor nostri este foarte importanta, totul este realizat la standardele inalte de calitate ale KFC, iar materia prima folosita in prepararea produselor noastre respecta toate standardele de calitate si valabilitate. Vom investiga situatia semnalata de tine si pentru asta te rugam sa ne dai mai multe detalii intr-un mesaj privat despre ora cand ai comandat produsele. Iti multumim", i-au raspuns reprezentantii KFC barbatului la postarea de pe Facebook.