Încep lucrările la Pasajul Doamna Ghica. Cât vor costa și când ar urma să fie gata
Primăria Capitalei începe prima sa lucrare majoră de infrastructură din București, proiectată și construită cu forțe proprii: un pasaj într-una din cele mai aglomerate zone din oraș, rondul de la Doamna Ghica.
Luni a fost semnată autorizația de construcție, iar oficialii promit că podul va fi gata într-un an. Rămâne de văzut dacă așa va fi, având în vedere că alte lucrări de infrastructură din Capitală nu sunt gata, deși termenul de finalizare a fost depășit demult.
Şoseaua Colentina este una dintre cele mai aglomerate din Bucureşti. Aici ajung cei care intră în Capitală dinspre Moldova, dar şi cei care vin dinspre Pipera sau autostrada București-Ploiești.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Proiectul construcţiei unui pasaj peste rondul de la Doamna Ghica există de zeci de ani. Cu ajutorul lui, toate maşinile care vin dinspre Pipera şi autostradă ar putea trece peste sensul giratoriu şi vor avea acces lejer spre zona Pantelimon.
Pasajul Doamna Ghica va avea o lungime totală de un kilometru, însă podul propriu-zis, care se va înălţa peste sensul giratoriu, va avea o lungime de 210 de metri. De altfel, lăţimea podului va fi de 16 metri, adică va avea patru benzi în total. Constructorul spune că Primăria ar putea decide să se monteze și linii de tramvai.
Asta înseamnă că una din benzi ar putea să dispară pentru a face loc tramvaiului. Luni a fost semnată autorizaţia de construcţie, semn că lucrările pot începe. De asta se va ocupa Trustul de clădiri metropolitane, care face parte din Holdingul pe care Primăria l-a înfiinţat recent. Este prima lucrarare gândită şi executată de Holding, spune directorul companiei, care susţine că are suficienţi angajaţi şi utilaje. Are la dispoziţie 28 de milioane de euro.
Mihai Corbu, directorul Companiei Municipale Clădiri: „Sigur vom termina, nu se poate! Nu vom deranja circulaţia”.
Asta pentru că se va lucra inclusiv noaptea, promite directorul Companiei Municipale. În acelaşi timp, trebuie finalizată însă şi lărgirea Prelungirii Ghencea.
Alte lucrări de infrastructură din Bucureşti, efectuate de firme de construcţie care au câştigat licitaţiile, sunt în întârziere.
Lărgirea străzii Fabrica de Glucoză urma să fie terminată în august anul acesta, conform promisiunilor Primăriei, chiar dacă iniţial termenul de finalizare era ianuarie-februarie 2020. Nici pasajul Ciurel nu este gata, deşi proiectul a fost iniţiat în urmă cu 12 ani. Iar locuitorii din Drumul Taberei încă aşteaptă metroul promis de autorităţi.
Abonați-vă gratuit la newsletter-ul Știrile Pro TV de pe WhatsApp. Primiți în fiecare zi cele mai importante știri pe telefon!
Pe Instagram-ul Știrile ProTV găsiți imaginile momentului din România, dar și din lume!
CLICK AICI pentru a instala GRATUIT aplicația Știrile ProTV pentru telefoane Android și iPhone!
Sursa: Pro TV
Etichete: bucuresti, lucrari, infrastructura, pasaje,
Dată publicare:
23-09-2019 20:25