Fanii au petrecut pana in zori dupa concertul Depeche Mode. Prin ce au trecut ca ajunga la Bucuresti

depeche mode

Dupa show-ul memorabil de pe Arena Nationala, in care au cantat la unison cu Depeche Mode, multi dintre fani n-au dat semne de oboseala.

Cu aceeasi energie ca si la concert, au continuat petrecerea, intr-un local din Bucuresti. Evident, tot pe muzica artistilor britanici.

Unii au dezvaluit ca si-au vazut un vis implinit, altii au marturisit ca au trecut printr-o adevarata aventura, ca sa fie alaturi de idolii lor.

Toti acesti tineri n-au mai dormit de ieri de la pranz. Au mers pe Arena Nationala cu cateva ore inainte de concert, ca sa fie siguri ca prind un loc bun. Iar la miezul noptii, inca mai aveau energie ca sa danseze in club, tot pe muzica celor de la Depeche Mode.

"Am stat in fata, l-am vazut pe idolul meu... Am mers la stadion de la ora 3...", a spus o tanara.

Citește și
Depeche Mode
Depeche Mode a inchiriat camere in 5 hoteluri din Capitala. Cum arata scena unde are loc concertul
Momentul în care judecătoarea Ancuţa Popoviciu îl strigă pe Sebastian, ucis la 2 Mai de Vlad Pascu: „A decedat o victimă? Vă rog să nu vorbiți” | AUDIO

"Nu m-am asteptat ca Dave sa fie asa in forma la varsta lui. este magnific. N-am mai fost la un concert la care sa vad asa un solist cu atata energie.", a declarat un fan.

Alti tineri, care s-au hotarat sa-i urmeze pe cei de la Depeche Mode in turneu, au avut parte de o multime de peripetii.

In drum spre Sofia, autobuzul cu care calatoreau a luat foc. Dar asta nu i-a determinat sa isi paraseasca idolii. Au facut rost de un alt mijloc de transport si au mers mai departe.

"Am ramas fara curent electric in mers si in 20 de secunde a luat foc... Eram 5 in autobuz. Am apucat sa iesim cu totii, sa luam ce era in portbagaj si atat! Si acum continuam turul... Avem un autobuz nou..."

"A ars in totalitate, asa ca prietenii mei au asteptat aproximativ 6 ore pana cand un alt autobuz a venit sa-i recupereze... O prietena de-a mea din America a pierdut totul, bagajele, pasaportul, banii... Totul..."

"Sunt melodii in care ne regasim, sunt melodii pe care ne-am trait viata, efectiv, am cunoscut o iubita sau prieteni, e fenomenal..." - Gabriel Bala, presedintele Fan Club for the Masses Romania.

Petrecerea s-a terminat abia in zori.

Articol recomandat de sport.ro
Sportivul care și-a ucis iubita, prima apariție după ce a fost eliberat! Cum arată Oscar Pistorius după 9 ani de închisoare
Citește și...
Depeche Mode pe National Arena, imaginile unui show unic. Surprizele trupei legendare la Bucuresti

DEPECHE MODE LA BUCURESTI a fost transmis LIVE TEXT de Stirileprotv.ro. 45.000 de oameni au vibrat pe muzica legendarilor Depeche Mode, in timp ce Arena Nationala s-a transformat in taramul muzicii electronice.

Membrii trupei Depeche Mode, care au sosit in Romania marti, in jurul orei 15.50, cu o cursa aeriana privata care a aterizat pe aeroportul Henri Coanda, s-au cazat la un hotel din Bucuresti.

Concertul Depeche Mode din Bucuresti va avea loc pe o scena unica in lume

Scena pe care Depeche Mode va concerta la Bucuresti va avea un design special, unic in lume, bazat pe elemente vizuale impresionante, intregul concept scenografic fiind gandit de celebrul Anton Corbijn.

Recomandări
Gabriel Liiceanu: Politicienii au furat sume “înspăimântătoare” - cât 400 de spitale, 600 de școli și 1.700 km de autostradă

Clasa politică din România, „care ne-a adus pe primul loc în clasamentele de corupție ale Europei”, a furat în ultimii 34 de ani sume “înspăimântătoare”, cu care am fi putut construi 400 de spitale de top, 600 de școli și 1700 km de autostradă.

Rusia a început operațiunea de a „paraliza” livrările militare din Occident către Ucraina. Prima țință distrusă de Putin

Rusia şi-a intensificat atacurile asupra reţelei feroviare ucrainene pentru a ”paraliza” aprovizionările militare cu material din Occident - în vederea unei noi ofensive -, declară vineri un oficial ucrainean de rang înalt în domeniul securităţii AFP.

Piața imobiliară începe să își revină, dar vânzătorii nu mai negociază atât de mult. Unii caută și un an locuința perfectă

După o perioadă în care mulți au amânat achizițiile mari cum ar fi cumpărarea unei locuințe noi, cererea pe piața imobiliară începe să își revină.