Pățania unei turiste care a rezervat o cameră la un hotel de 4 stele din Eforie Nord. Ce a găsit de fapt la cazare. FOTO
O tânără a rezervat o cameră la un hotel de patru stele din Eforie Nord cu gândul că va avea o vacanță reușită. Când a ajuns însă la cazare, a rămas dezamăgită de condițiile oferite.
Chiar dacă pe site-urile de specialitate hotelul arată ”de vis”, în realitate, lucrurile stau altfel, spune turista.
„Hotel de 4 stele care nu merită nici măcar două stele. Încă îmi este greu să accept că ce am găsit acolo poate fi adevărat… Ar fi multe de scris. Prefer să atașez câteva poze. Trist, trist și revoltător. Cum este posibil ca un astfel de hotel încă să mai funcționeze? Cine oferă autorizație să fie clasat ca hotel de 4 stele? Își bat joc de banii și vacanțele oamenilor… Sunt încă șocată de ce condiții am putut găsi acolo”, s-a plâns turista, relatează publicația replicaonline.ro.
Așa arată o cameră pe Booking:
Așa arată în realitate:
Tânăra a depus o plângere la Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor.
„Menționez că am ales varianta cu camera triplă, care era mai scumpă decât varianta cu pat suplimentar. Știu că e greu de crezut în ce hal își bat joc în continuare. Nu cred că autoritățile în măsură vor face ceva încât hotelul să fie închis, deși noi am făcut reclamație”, a mai precizat clienta.
Pentru cele patru nopți de cazare, turista a plătit 2.600 de lei, camera triplă și micul dejun.
Nici recenziile de pe site-urile de rezervări nu sunt toate pozitive. „Am fost prima dată, dar nu recomand. Hotelul nu-i de patru stele, poate doar două. Mobilier vechi, stricat, fără telefon, are frigider, dar este gol, lenjeria se schimba doar dacă insiști la cameristă, ospătari obraznici și fără profesionalism, etc. Nu recomand”, a scris un turist.
„Acest hotel nu merită cele 4 stele, camera miroase a mucegai, praful nu este șters. Cât despre ospătarii de la restaurant lasă de dorit! Singurul avantaj este mâncarea, care este foarte bună! Nu recomand!”, a fost recenzia altui client.