Cinci joburi cu program hibrid pe care le poți alege în 2023. Ce salariu poți obține
Pe lista de beneficii preferate de către angajații români se numără posibilitatea de a lucra remote și programul flexibil de lucru.
10% dintre joburile disponibile pe BestJobs pot fi realizate de la distanță, în timp ce joburile hibrid au crescut tot mai mult ca volum, de la 14% în 2022 la 20% în Ianuarie 2023.
Dacă vrei să-ți creezi propriul ritm de lucru, să mixezi confortul de a lucra de acasă cu zile la birou în care să interacționezi cu colegii, atunci programul hibrid este cel mai potrivit.
Pe scurt, un sistem hibrid de muncă înseamnă că angajații lucrează o parte din zilele de lucru de la birou, iar restul de acasă sau din alte locații, dacă preferă acest lucru (casă de vacanță, de la țară etc.). Programul diferă de la angajator la angajator, precum și gradul de flexibilitate și proporția între munca de acasă și cea de la sediul companiei. Sistemul de muncă hibrid se pretează în marea majoritate pentru angajații cu muncă de birou, nu de teren.
Cinci joburi cu program hibrid pe care le poți practica cu succes în 2023:
Analist vănzări
Un analist de vânzări asigură suport în analizarea și interpretarea datelor de vânzări și business, pe baza datelor generate de companie sau din baze de date preluate de la terți. Sales Analyst întocmește și transmite periodic către departamente țintă (Sales, Customer Marketing, Marketing, HR, Financiar etc) rapoarte privind evoluția principalilor indicatori de performanță a business-ului.
Multe joburi din domeniu cer cunoașterea unei limbi străine și experiență de muncă cu baze de date.
Abilități necesare: comunicare și relaționare, abilități de rezolvare a problemelor, spirit antreprenorial, orientare către rezultate, atitudine pozitiva, seriozitate, responsabilitate.
Salariul mediu: 800-1.200 euro / lună
Specialist resurse umane
Un specialist în resurse umane se ocupă de gestionarea proceselor interne de resurse umane: gestionarea documentelor ce țin de angajare (contracte de muncă, acte adiționale la contracte, documente privind telemunca, documente privind salarizarea). De asemenea, acesta gestionează administrativ echipa organizației, privind diverse comunicări interne, dar și partea de învățare și dezvoltare, care implică organizarea și pregătirea de cursuri și traininguri pentru membrii echipei.
Abilități necesare: bună organizare și management al timpului, comunicare, ascultare, empatie, intervievare, adresarea de întrebări potrivite
Salariu mediu: 800-1.000 euro/lună
Specialist marketing
Un specialist marketing este persoana care se ocupă de marketing și comunicare, pentru o organizație. Poate fi vorba de redactarea de articole, realizarea de conținut, performance marketing, digital marketing, postarea de reclame și administrarea site-urilor, SEO. Un specialist în marketing creează campanii de comunicare, pentru promovarea serviciilor și produselor specifice fiecărei companii. De asemenea, pentru a realiza cu succes aceste lucruri, încearcă să înțeleagă cât mai bine profilul căruia i se adresează.
Abilități necesare: digital marketing, comunicare, SEO, scriere și redactare, limba engleză, cercetare de marketing, profilare, abilități de bază de editare grafică și video
Salariu mediu: 700-1.000 euro
Dezvoltator software
Dezvoltatorii de software sunt și vor fi specialiști foarte căutați pe piața din România. Ei se ocupă de scrierea și de redactarea de cod pentru a dezvolta aplicații, website-uri, pagini web, baze de date, magazine online. Tot ei, se ocupă de administrarea de site-uri, gestionarea erorilor care apar pe parcurs, implementarea de soluții tehnice bune pentru a soluționa cu succes toate cererile de care este nevoie și pentru a realiza produse și aplicații care să ofere o experiență foarte bună utilizatorilor.
Abilități necesare: HTML, CSS, Javascript, limbaje de programare precum Ruby, C++, C#.
Salariu mediu: 1.000-1.500 euro
Manager de proiect
Un manager de proiect este cel care se ocupă de coordonarea cu succes a unei echipe și a unui proiect, pentru a implementa cu succes proiectul. Jobul presupune menținerea legăturii cu toți membrii echipei de proiect, gestionarea taskurilor, managementul echipei, managementul bugetului și al activităților, organizarea de procese de lucru eficiente.
Abilități necesare: comunicare, managementul echipei, managementul proiectului, responsabilitate, organizare foarte bună, managementul timpului.
Salariu mediu: 1.000-1.200 euro