Accident mortal pe drumul pe care e o cruce la aproape fiecare kilometru. Soferul vinovat voia sa intoarca pe linie continua
Un accident teribil a avut loc sambata dimineata pe DN1. Un barbat si-a pierdut viata, iar mama sa este grav ranita, dupa ce a incercat sa intoarca pe linie continua, iar o masina care venea din spate n-a mai putut sa-l evite.
In masina argintie se aflau un barbat de 60 de ani, fost angajat in ministerul de Interne, care nu a supravietuit, si mama sa.
Din primele informatii, soferul a facut stanga, posibil sa fi incercat sa intoarcape linie continua. De pe banda 2, din spate, venea Audi-ul negru, iar soferul din Audi-ul negru n-a mai putut sa evite impactul. Bucati din ambele masini au fost azvarlite la zeci de metri distanta pe carosabil.
Inspector Principal Gheorghe Mihai, serviciul rutier Ilfov: "Audi-ul a vrut sa vireze stanga, nu s-a asigurat si a intrat in coliziune cu celalalt autoturism. In urma acidentului, a rezultat decesul conducatorului auto care a executat manevra de intoarcere."
Pe o distanta de doar 30 de kilometri, pe un singur sens de mers, de la Potigrafu la Bucuresti, sunt 27 de cruci. Lipsa separatoarelor, viteza excesiva, intoarcerile pe linie continua, neatentia din partea soferilor, dar si a pietonilor sunt un cumul de factori care au transformat DN1 intr-o artera neagra a Romaniei. Sunt oameni care au murit cu zile si pe care acasa ii asteptau copii, parintii, sotul, sotia , fratii sau surorile.
10 la suta din accidente din Romania se produc pe DN1. Sunt 45 de puncte negre pe acest drum national. In fiecare dintre ele au murit cel putin 10 oameni in ultimii 5 ani. In Ilfov sunt 10 puncte, in Judetul Prahova 17, iar in Sibiu si Cluj, cate 7.
La iesirea din Bucuresti, autoritatile au decis sa instaleze separatoare de sens abia in primavara acestui an, dupa un accident in urma caruia o mama si-a pierdut viata. A fost lovita de o masina venita de pe contrasens.
Anul trecut, modernizarea infrastructurii pentru siguranta circulatiei rutiere de pe DN 1 nu a fost posibila, pentru ca firmele care au castigat licitatiile au dat faliment.