Un fost membru al trupelor SEAL, gazda unui nou program de la Discovery Channel
Joel Lambert, un fost membru al trupelor SEAL, este gazda unui nou program de la Discovery Channel, intitulat "Manhunt", care va avea premiera duminica, 2 martie, de la ora 22.00, potrivit unui comunicat remis Mediafax.
Serialul "Manhunt" va fi difuzat la Discovery Channel din 2 martie, in fiecare duminica, de la ora 22.00. Joel Lambert a fost membru al trupelor SEAL, fiind specializat in utilizarea de armament greu si misiuni de supravietuire, evadare, rezistenta si fuga.
In fiecare episod, Joel are o misiune dificila: dupa ce este adus intr-o zona necunoscuta, avand asupra lui doar cateva articole de baza pentru supravietuire si un bidon cu apa, are la dispozitie cel mult 48 de ore ca sa ajunga intr-un punct de iesire prestabilit, fiind urmarit in fiecare saptamana de o alta unitate speciala: in Arizona, de trupele de recunoastere Phantom ale Armatei SUA; in Polonia, de trupele de frontiera Straz Graniczna; in Africa de Sud, de Fundatia Internationala Anti-Braconaj (IAPF); in Filipine, de Rangerii Militari; in Panama, de trupele de elita implicate in lupta anti-drog; iar in Coreea de Sud, de trupele SWAT ale Politiei Nationale.
Joel incearca sa nu se lase prins, folosind diverse tactici diversioniste si tehnici de supravietuire invatate in cei 10 ani de experienta ca membru al trupelor SEAL ale Marinei SUA, aplicand mai multe strategii de supravietuire, adaptate la particularitatile mediului in care se afla si la tehnicile specifice ale trupelor care il urmaresc.
Telespectatorii participa direct la urmarire prin intermediul camerelor care filmeaza alaturi de Joel, dar si alaturi de urmaritori, rand pe rand. "Manhunt" este un program produs pentru Discovery Networks International (DNI) de catre Discovery Studios.
Sarah Davies este producatorul executiv pentru DNI, iar Eddie Barbini si Brian Knappmiller sunt producatorii executivi pentru Discovery Studios. Discovery Networks Europa Centrala & de Est, Orientul Mijlociu & Africa (CEEMEA) face parte din una dintre cele mai importante companii media din lume in domeniul programelor non-fictiune, Discovery Communications.
Programele Discovery sunt difuzate in 27 limbi, ajungand la peste 244 de milioane de abonati din 118 tari, de pe trei continente.