Emisiunea „România, te iubesc!”, difuzată duminică la ProTV, lider de audiență
Telespectatorii continuă să aleagă PRO TV și în a doua săptămână a primăverii. Producțiile variate cu informații obiective, divertisment, comedie, talent, show-uri cu oportunități și filme pline de suspans i-au ținut pe oameni în fața televizoarelor.
În a doua săptămână a lunii martie, în Prime Time (19:00 – 23:00), PRO TV a fost lider incontestabil de audiență și a înregistrat, pe targetul comercial național, 10.5 puncte de rating și 25.9% share pe segmentul de public 21-54 național, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția a doua înregistra 6.9 puncte de rating și 16.9% share.
Pe segmentul comercial, format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban, PRO TV a înregistrat o medie de 8.6 puncte de rating și 25.0% cotă de piață, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă a abținut 6.2 puncte de rating și 18.0% share.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Emisiunile din weekend, România, te iubesc!, Ce se întâmplă, doctore?, I like IT, au fost lideri de audiență pe segmentele lor, iar oamenii au urmărit, sâmbătă și duminică, de la 10:00, cele mai inovative idei din tehnologie și sfaturi despre sănătate, iar dumincă seară, de la 18:00, ancheta semnată de Cosmin Savu: „Gruparea criminală, brand de Capitală”.
Aseară, emisiunea România, te iubesc! a fost în topul audiențelor, pe întreaga durată a difuzării, în intervalul 17:59 – 18:58. Pe segmentul comercial național, PRO TV a înregistrat 8.3 puncte de rating și 25.7% share pe segmentul de public 21-54 național, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția a doua înregistra 3.3 puncte de rating și 10.3% share.
În același timp, pe segmentul de public comercial, format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, a înregistrat 6.3 puncte de rating și 22.1% share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut 3.1 puncte de rating și 10.8% share. Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, aproximativ 1.4 milioane de telespectatori au urmărit emisiunea.
Ieri, emisiunea Ce se întâmplă, doctore? a fost lider de audiență pe toate categoriile de public. Pe segmentul comercial național, PRO TV a înregistrat 4.2 puncte de rating și 20.4% share pe segmentul de public 21-54 național, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția a doua înregistra 2.2 puncte de rating și 10.8% share. În același timp, pe segmentul de public comercial, format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, a înregistrat 4.4 puncte de rating și 25.2% share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut 2.5 puncte de rating și 14.3% share.
Și emisiunea iLike IT a condus detașat topul audiențelor. Pe segmentul comercial național, PRO TV a înregistrat 4.2 puncte de rating și 23.1% share pe segmentul de public 21-54 național, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția a doua înregistra 1.7 puncte de rating și 9.1% share. În același timp, pe segmentul de public comercial, format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, a înregistrat 3.8 puncte de rating și 26.4% share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut 1.5 puncte de rating și 10.4% share.
Sămbăta viitoare, de la 10:00, ne revedem cu o nouă emisiune ilike IT. Duminică, de la aceeași oră, Oana Cuzino ne așteaptă cu noi informații esențiale despre sănătate, iar seara, de la 18:00, vom vedea o nouă anchetă marca România, te iubesc!.