(P) România devine o piață activă pentru bijuteriile din platină
Tot mai mulți români aleg să nu stea cu mâinile în sân în fața evoluției economice de la nivel global așa că aleg să facă investiții și achiziții pe care să le fructifice peste ani.
Unii dintre ei optează pentru panouri electrice pentru acasă, ori alte forme de energie regenerabilă, dar din ce în ce mai mulți se îndreaptă spre piața de bijuterii, printre puținele obiecte care nu își pierd valoarea cu trecerea anilor.
Piața bijuteriilor din platină în România cunoaște o tendință ascendentă și tot mai mulți îndrăgostiți aleg verighete din platină, acestea având o valoare care poate crește în ani.
„Piața din România se dezvoltă organic și natural, spre plăcuta surprindere a tuturor. Suntem în fața unei revoluții care ține și de educația consumatorilor, aceștia fiind tot mai documentați cu privire la bijuteriile pe care le aleg cât și despre ce înseamnă o astfel de achiziție”, a declarat unul dintre experții Valmand, producător local de bijuterii din platină.
Platina este un metal prețios, considerat cel mai nobil metal din industria bijuteriilor, cu o culoare naturală albă. Cuplurile sunt atrase de bijuteriile din platină, metalul reprezentând și aspecte ale relației.
„Aurul nu se va demoda niciodată, dar există o piață independentă pentru platină și conform celor văzute în magazinul nostru ne este din ce în ce mai clar că platina reflectă un anumit tipar de atitudine”, a mai menționat reprezentantul Valmand.
Perioada post-pandemie a însemnat o revigorare a evenimentelor, în special revenirea la nunțile cu care s-au obișnuit toți românii. Cuplurile care și-au amânat nunta sunt hotărâte să își împlinească visul unei căsnicii strălucitoare și rezistente. Precum o pereche de verighete din platină, bijuterii la care se uită pentru prima dată când încep să caute simbolul perfect pentru o căsnicie fericită. Datele furnizate de experții Valmand arată faptul că cele mai vizitate verighete pe site-urile de profil sunt cele din platină, iar evoluția din piață arată că lucrurile sunt pe un trend ascendent.
Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.