(P) Event Market - Viitorul în domeniul organizării de evenimente
Mereu în schimbare și plin de provocări, domeniul organizării de evenimente se reinventează continuu. De aceea, cei mai creativi profesioniști aleg să-și construiască o carieră în acest sector de activitate.
Printre ei se numără Ioana Dragomir și Larisa Burca, fondatoarele platformei Event Market. Cele două și-au propus să vină în ajutorul persoanelor aflate în căutarea furnizorilor potriviți pentru nunți, botezuri, petreceri corporate sau alte tipuri de evenimente. Deși industria a fost puternic afectată de pandemie, atât ele, cât și colaboratorii lor sunt optimiști în ceea privește viitorul și se pregătesc pentru a oferi cele mai frumoase experiențe.
Event Market răspunde nevoilor celor care doresc să organizeze evenimente memorabile
Ce oferă platforma utilizatorilor săi
Site-ul lansat de cele două antreprenoare găzduiește furnizori de produse și servicii specifice evenimentelor: de la locații, decorațiuni, logistică, catering, papetărie, servicii foto-video, rochii, costume, accesorii, band-uri de muzică și echipamente audio-video, până la pachete pentru luna de miere și furnizori de produse pentru propriul business.
Event Market se adresează celor care se ocupă cu organizarea evenimentelor corporate, culturale sau private. De aceea, oferta disponibilă pe site este una variată și bogată. Pe platformă sunt bineveniți atât antreprenorii aflați în căutare de colaboratori pentru propria afacere, persoanele care organizează lansarea unui nou produs sau concept pe piață, cât și cele care doresc să întâlnească furnizori pentru propriul eveniment.
Spre deosebire de alte site-uri, Event Market pune la dispoziția utilizatorilor un sistem aparte de cerere-ofertă. Clienții sau organizatorii de evenimente au posibilitatea de a completa un formular care ajunge la unul sau la toți furnizorii din baza de date, conform unor criterii prestabilite de cost, localitate și altele. Astfel, procesul de selecție și contractare a furnizorilor este eficientizat, iar cei din urmă vor beneficia de o plajă cuprinzătoare de clienți, la care nu ar avea acces, în mod normal.
Fondatoarele își doresc să vină în sprijinul celor care fac parte din industrie în această perioadă critică pentru multe sectoare de activitate, precum HoReCa sau cel cultural. La ora actuală, accesul pe Event Market în prezent este gratuit, atât pentru clienți, cât și pentru furnizori, având în vedere faptul că scenariul pandemiei este unul actual, investițiile pentru menținerea platformei fiind susținute total din fonduri proprii.
Mai mult decât atât, cele două își doresc să aibă o relație specială cu furnizorii și să construiască o comunitate puternică în jurul conceptului introdus pe piață. Deși lansarea a avut loc de curând, Event Market a stabilit deja mai multe parteneriate, printr-o serie de inițiative inedite. Printre acestea se numără campania de plantare de copaci care a avut loc în Munții Făgăraș, alături de asociația Agent Green.
Cum a apărut ideea unui marketplace de acest tip
Larisa și Ioana mărturisesc că aceasta a luat naștere în mod natural, în urmă cu aproximativ doi ani, când au constatat nevoia existentă pe piață de a centraliza multitudinea de produse și servicii a furnizorilor pentru evenimente și, în același timp, punerea lor la dispoziția clienților într-un mod structurat și ușor de navigat. Perioada de incubație a durat câteva luni, timp în care acestea au căutat și au analizat numeroase modele similare din Europa și din Statele Unite ale Americii, iar apoi au lucrat la un proof of concept pentru piața din România.
Ambele antreprenoare se bucură de experiență anterioară în domeniu, fapt ce le-a stimulat să-și pună în practică ideile inovatoare în această industrie. Larisa este o bună cunoscătoare a sectorului de activitate, făcând parte din breasla organizatorilor de evenimente, Iar Ioana este responsabilă cu implementarea mai multor proiecte de talie globală în mediul corporate.
Lansarea platformei s-a bucurat de o reacție pozitivă din partea celor care lucrează în industria evenimentelor
Event Market a devenit disponibil pentru clienți pe data de 1 octombrie 2020, iar la momentul lansării, existau deja peste 500 de furnizori interesați în a-și afișa serviciile și ofertele pe site. Rezultatele înregistrate în 2020 reflectă entuziasmul publicului: platforma s-a bucurat de peste 7500 de vizitatori în ultimele 3 luni ale anului trecut. În prezent, există 350 de furnizori activi, iar alți 600 se află în proces de actualizare a profilelor.
Ioana Dragomir și Larisa Burcă își propun ca platforma să devină cel mai mare marketplace pentru evenimente. Acest obiectiv presupune și implementarea unor funcționalități adiționale, care se află în curs de dezvoltare. Dorința celor două este ca, în prima jumătate a anului 2021, Event Market să pună la dispoziția clienților serviciile a peste 3000 de furnizori.
„Am încheiat anul 2020 discutând posibilitatea unei investiții pentru a accelera creșterea platformei, pe care nu o excludem în viitor. Între timp, ne concentrăm asupra calității și funcționalității acesteia, astfel încât să devină indispensabilă tuturor celor care organizează evenimente”, au declarat antreprenoarele.
Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.