O fotografie postata pe internet a transformat un casier in vedeta peste noapte. Isteria declansata in jurul lui Alex
Internetul are si puterea de a te scoate si din anonimat. In zilele noastre, o fotografie pe care ti-o face cineva, fara ca macar sa stii, te poate transforma, peste noapte, in vedeta.
I s-a intamplat unui adolescent, casier la un supermarket din America. In cateva zile, tanarul a ajuns sa aiba peste 600.000 de fani pe Twitter, sa primeasca cereri in casatorie si invitatii la televizor. Dar, unii se intreaba daca nu cumva intreaga poveste nu e doar un experiment media.
Intreaga poveste a inceput duminica. Doua adolescente i-au facut o fotografie tanarului casier din Dallas si au postat-o pe Twitter. Curand, poza era peste tot, redistribuita sub numele "Alex de la Target".
Alegeri 2024
12:53
Candidații la alegerile prezidențiale 2024. În ce ordine apar pe buletinele de vot de duminică, 24 noiembrie
12:16
Cine intră în turul 2 al alegerilor prezidențiale. Cotele pe care le au candidații la casele de pariuri
12:08
Cine intră în turul 2. Sondaj AtlasIntel alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi ar fi umăr la umăr
12:07
Cine intră în turul 2. Ce arată cel mai recent sondaj, publicat cu două zile înaintea alegerilor
Jen Kane, consultant media: "In acest moment, el reprezinta lantul de magazine mai mult decat directorul."
In cateva zile, Alex avea de la 144 de fani pe Twitter, peste 600.000. Ellen DeGeneres l-a gasit si l-a chemat in emisiunea ei.
Ellen DeGeneres: "Canti sau ai vreun alt talent? Ar trebui sa profiti...."
Alex: "Se pare ca ma pricep sa pun cumparaturile in pungi."
O companie de marketing sustine ca se afla in spatele intregii povesti, dar toti cei implicati neaga. Fata care a publicat prima data poza lui Alex si angajatorul baiatului spun ca nu au nicio legatura cu respectiva companie. Totusi, lantul de magazine pentru care lucreaza tanarul a avut parte de o publicitate uriasa, iar asta fara niciun ban.
Jen Kane, consultant media: "E poreclit 'Alex de la Target'. Numele brandului lor e mentionat de fiecare data cand e vorba despre el pe Twitter si in presa."
Cat despre Alex, el spune ca n-a stiut nimic pana cand seful magazinului i-a aratat un articol despre el pe internet.