iLikeIT. Vloggerii, noua generatie de vedete. Mircea Bravo: "Ultimele doua revolutii s-au nascut in online"

Ultimul update: Luni 04 Aprilie 2016 06:59
Data publicarii: Vineri 01 Aprilie 2016 11:15
Categorie: Smart things

Au mai mult succes pe internet decat multi artisti sau cantareti, desi nu se ambitioneaza sa cante vreun hit. Vorbim despre noua generatie de vloggeri care aduna intr-o zi si peste un milion de fani pe paginile lor.

Daca nu ati auzit deja despre Mircea Bravo, veti afla cine este in aceasta dimineata. Si asta pentru ca este invitatul lui George Buhnici, la iLikeIT. Are 28 de ani, este absolvent al Facultatii de Drept si creaza content online de 1 an si jumatate,

Mircea spune ca “In ce priveste bunica si bunicul, ei trebuie sa stie ca eu suntun baiat care pun video-uri pe internet. Daca am o parere ca un lucru nu este in regula in societatea noastra, decat sa o spun cu subiect si predicat (situatie in care nu ma asculta nimeni) prefer sa fac un video amuzant care sa surprinda absurditate situatiei si astfel sa ajunga la mai multa lume.

Astfel, se pot naste campanii. Lumea poate interactiona cu continutul(poate comenta la video, distribui) si vazand ca sunt mai multe persoane cu aceeasi parere te poate stimula sa actionezi. Ultimele doua revolutii (Iohannis si Colectiv) s-au nascut in online. "

Mai multe despre Mircea Bravo, in video.

ILikeIT. Interviu cu vloggerul american care si-a creat un imperiu media pe YouTube.
ILikeIT. Interviu cu vloggerul american care si-a creat un imperiu media pe YouTube. "Echipa de productie sunt eu"
Klaus Iohannis
Iohannis, la Innovation Labs: Digitalizarea scăzută a economiei şi a administraţiei este o realitate
Experți și antreprenori vor prezenta viziunea lor despre viitorul tehnologiei la iCEE.fest 2018
iLikeIT. Jocurile săptămânii
Ore de istorie, predate cu ajutorul unor jocuri: „Merg la sufletul copiilor”
Personalul hotelier, înlocuit în tot mai multe locații din lume de roboți
Momentul în care acumulatorul unui smartphone explodează
Icee fest
Netflix, Google și Facebook pe aceeasi scenă cu The New York Times, CNN, El Mundo, Social Chain și Discovery