Aplicatia Postei Romane prin care puteti trimite orice poza facuta cu telefonul sub forma unei vederi. Costul: 8 lei
Felicitarile si vederile de alta data revin in atentia romanilor. Nostalgicii, dar si tinerii cu telefoane inteligente, trimit carti postale persoanelor dragi.
De pilda, Posta Romana a lansat o aplicatie prin care puteti expedia o poza facuta cu telefonul sau un selfie sub forma de vederi. La moda in randul tinerilor sunt si glumele de pe Facebook, tiparite ca felicitari amuzante.
Vitalie Cojocari, corespondent ProTV: "Sunt in centrul istoric din Bucuresti si vreau sa-i trimit o vedere bunicului meu de acasa care nu are Facebook, dar pentru ca ma grabesc o sa ma folosesc de tehnologia moderna. O sa fac un selfie si o sa-l trimit Postei Romane, impreuna cu un mesaj de felicitare de pasti. Vederea a ajuns deja la fabrica de timbre a Postei Romane unde ne aflam acum. Aceasta a si imprimat-o, pe verso gasim adresa, dar si mesajul pentru bunicul meu. Cartea postala va fi trimisa si ar trebui sa ajunga la el acasa in cateva zile."
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Serviciul de pe site-ul Postei Romane a fost lansat de doua saptamani, iar cateva sute de romani l-au si testat. Pentru Romania costa 8 lei, in afara tarii, aproape 20. Directorul Postei Romane spera astfel sa covinga lumea sa trimita mai multe felicitari si nu doar de sarbatori ca pana acum.
Nostalgicii raman insa la varianta veche de felicitare, pe care sa o trimita oamenilor dragi din viata lor.Culmea, exista si carti postale inspirate de glume sau citate de pe Facebook.
Tina Olea, directoarea unei librarii: "Acestea sunt cumparate de catre tineri, au gadgeturi, dar vor sa le ofere prietenilor si altceva decat un singur mesaj de pe Facebook sau orice alta retea de socializare."
Si felicitarile traditionale au reusit sa reziste in lupta cu internetul. Numarul lor creste usor cu cel mult 10 la suta in fiecare an.