Agentiile turistice din Europa vin cu oferte la noi. Ne stiu cheltuitori
Devenim interesanti pentru tot mai multe agentii turistice din Europa, care au bagat de seama ca noi, romanii, aruncam cu banii indiferent de vremuri.
Italienii si francezii au venit la Bucuresti, hotarati sa ne demonstreze ca ei au cele mai bune oferte pentru sezonul de ski.
Mizeaza pe o dublare a numarului de turisti romani, dupa ce criza le-a furat o parte dintre clientii nemti sau rusi.
Alegeri 2024
21:26
Nicuşor Dan: Votul meu în primul tur va fi pentru Nicolae Ciucă sau Elena Lasconi
19:26
Au fost tipărite 5,6 milioane de buletine de vot pentru referendumul din București. Care este condiția pentru a fi validat
19:14
Cum votăm la prezidențiale, în țară și în străinătate. Cei care nu sunt în localitatea de reședință pot vota la orice secție
19:05
Sondaj AtlasIntel alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi ar fi umăr la umăr în bătălia pentru locul doi
Cel mai mare domeniu de schi din lume si 6000 de partii. Cu asta se lauda francezii, care anul trecut au primit cam 7000 de romani, iar acum vor mai multi. Incearca sa ne convinga cu un sejur la trei stele in Alpii Francezi, care in ianuarie costa cam 500 de euro, cu tot cu avion. La 4 stele ne apropiem de 700 de euro.
De pilda Chamonix. Aici exista patru mari zone de schi, aproape toate la peste 2000 de m. Nici Val Thorens nu ar trebui evitata, mai ales ca este cel mai inalta statiune din Europa.
Are 72 de partii, dintre care 30% pentru profesionisti. Daca alegeti Les 2 Alpes veti gasi 225 de km de partii si zapada in tot timpul anului.
Studiem si ofertele italienilor, care vor ca in viitor sa aiba in jur de 6000 de turisti romani pe sezon.
Cel mai mare complex de instalatii pe cablu: Dolomiti Superski are 12 regiuni de schi si 1220 de km de partii. Si Tre Valli ar putea gazdui mii de romani in fiecare iarna. Aici dupa data de 9 ianuarie pretul unui pachet la 2 stele pleaca de la 218 euro. 350 la trei stele, fara biletul de avion.
In plus, strainii stiu bine ca romanii, odata ajunsi la destinatii, cheltuiesc mai mult decat nemtii de pilda, care nu investesc atat in suveniruri si excursii optionale.