Cine spune ca romanii nu citesc?Vanzarile la Gaudeamus sunt peste asteptari
Reducerile chiar si de 80%, volumele de 5 si 10 lei bucata sau pachetele de autor s-au dovedit strategii de succes. In general, oamenii aleg ceva practic.
Iar tinerii vor sa arate ca citesc la fel de mult ca parintii si bunicii lor, chiar daca au crescut cu calculatorul.
Pe suport audio, romanele clasice, teatrul, memoriile si chiar poezia sunt cautate mai ales de persoanele active, care merg mult cu masina. Din 2007 incoace, vanzarile la acest capitol sunt in continua crestere.
Sunt sute de lansari de carte, si oferte generoase - mai ales la editurile mari. Ca marketing, ele aplica retete deja verificate de altii: best-seller-uri traduse si bine promovate. Editurile mici, de nisa- incearca alte strategii de supravietuire.
Cine vrea sa puna macar o carte in sacul lui Mos Craciun, mai are timp. Ca sa profite de acest varf al vanzarilor, pentru prima data in 17 editii, targul va fi deschis si luni, la Romexpo in Capitala cu intrare libera.