Noul iPod Nano: puncte forte, puncte slabe
Are un ecran de tip touchscreen de doar 1,5 inci. Adica este cu adevarat nano fata de predesecorul sau. Are butoane de volum, speaker in 29 de limbi, radio FM, pedometru si o baterie care tine o zi intreaga.
Preturile la care vor fi puse in vanzare in Statele Unite, difera in functie de versiunea preferata. Astfel, varianta de 8 GB costa 149 de dolari, iar cea de 16 GB, 179 de dolari.
Ce e diferit la noul iPod Nano?
In primul rand, faptul ca s-a renuntat la butoane. In afara de volum, totul se regleaza de pe interfata tactila a ecranului. S-a schimbat si sistemul de operare, care nu este acelasi ca la iPhone 4, spun cei de la Apple. Navigarea se face exact asa cum te-ai astepta sa se faca – prin plimbarea degetului pe ecran. Daca rasucim doua degete pe ecran, acesta se roteste.
Exista un fel de desktop pe care putem pune ce folosim mai des – butonul search, play sau altele.
Partea pe care o regreta fanii acestui device este camera video, care a fost scoasa din dotare din motive de ergonomie si spatiu. Totusi noul Nano face fotografii.
Trendy si ultraportabil
De la prezentarea oficiala, de acum 10 zile, producatorii de accesorii au inceput deja sa propuna noi moduri de prezentare a produsului. Fiecare incearca o cosmetizare a sa si miza este portabilitatea mult mai mare a aparatului.
O curea care se poata atasa iPod-ului si care-l transforma intr-un ceas numai bun de purtat la mana este cel mai recent accesoriu. Arata bine, costa 17 dolari si exista modele si culori care se asorteaza cu orice piesa din garderoba ta.