Pasagerii unui zbor din București către Tunisia au așteptat ieri mai bine de 14 ore ca avionul să decoleze. Se pare că întârzierea a fost cauzată de o grevă pe aeroportul din țara de destinație.

Însă oamenii au așteptat ore în șir să își înceapă vacanța, fără să ştie cauzele întârzierii. Au fost dezamăgiți de compania aeriană, care nu le-a oferit nici informații, dar nici apă sau mâncare.

De atât timp a fost nevoie pentru ca avionul cu destinația Monastir, Tunisia, să decoleze de pe aeroportul Henri Coandă din București. Plecarea, inițial anunțată la ora 10, a fost amânată până la miezul nopții, mai exact la ora 12 și 20 de minute. În tot acest timp, oamenii au cerut explicații pentru ceea ce li se întâmplă, dar în zadar.

Bărbat: „Am încercat aici, am fost la punctele de informații, am cerut informații... ni se spune așteptați așteptați.”

Femeie: ”Cumplit, să stai 16 ore în aeroport... destul de rău”.

În timp ce zborul era amânat în rânduri repetate, pasagerii aflau de pe site-urile de știri că motivul întârzierii este o grevă care are loc în Tunisia - grevă planificată cu câteva zile înainte de data plecării.

Femeie: „Dureros este faptul că eu ca și simplu călător am putut găsi pe BBC greva anunțată de ieri. Agenția a știut astăzi după ce trebuia să decoleze avionul. Te anunță după ora 10, în condițiile în care ei mă cheamă în aeroport la ora 7 dimineața cu copil după mine”.


Oamenii susțin că în timpul de așteptare nu au primit asistență din partea companiei, dar nici apă sau mâncare.

Bărbat: „Nu ne-a dat nimeni nimeni nimica, nu ne-a întrebat nimeni nimica... v-am spus, toată lumea a stat aici și a suportat”.

Femeie: „Deci în momentul în care s-a afișat ora 23 de plecare, 23 și 20, cei de la informații au dispărut subit și nu ni s-a dat absolut nicio explicație. Și acum vedeți... la ora 00:20... adică sunt 14 ore de stat în aeroport”.

În jurul orei 22 însă, lucrurile s-au pus în mișcare.

După mai bine de 12 ore de când ar fi trebuit să decoleze avionul, birourile de check-in s-au deschis, iar oamenii, nemulțumiți de comunicarea companiei aeriene, speră să se poată bucura, în sfârșit, de vacanță.

În urma acestei întârzieri, pasagerii ar putea primi despăgubiri de până la 600 de euro, conform legislației europene.