Labubu, păpușa devenită obsesie globală, l-a făcut ultra-bogat pe creatorul său. A depășit Barbie și Hello Kitty
Păpușile Labubu, cu zâmbetul lor ștrengăresc și aspectul urâţel, dar totodată simpatic, au devenit un fenomen global, transformând compania chineză Pop Mart într-un gigant al industriei jucăriilor.
Profitul net al firmei a crescut cu aproape 400% în prima jumătate a anului 2025, iar vânzările s-au triplat, ajungând la 13,9 miliarde de yuani (1,4 miliarde lire sterline).
Succesul fulminant a făcut ca Pop Mart să fie evaluată mai bine ca giganți consacrați precum Mattel (producătorul Barbie), Sanrio (Hello Kitty) sau Hasbro (My Little Pony).
Aproape 40% dintre vânzări provin din afara Chinei, iar expansiunea internațională este în plină desfășurare, cu planuri de creștere în SUA, Orientul Mijlociu, Europa Centrală și America Latină.
Citește articolul integral pe spotmedia.ro.