Brazii de Crăciun pot fi comandați online. Cum funcționează serviciul
Au rămas mai puțin de două săptămâni până la Crăciun, așa că vedem tot mai des brazi înghesuiți în portbagaj sau puși pe mașini.
Mulți îi cumpără de acum, pentru că sunt mai ieftini. Iar cei care vor să scape de aglomerație și de căratul pe scări pot comanda brazii online. Sunt tot mai multe site-uri și aplicații care aduc pomul de Crăciun la ușă, iar clienții îl pot returna dacă nu le place.
Alexandru Boacă, reprezentantul unui magazin de brazi Romsilva: „Se alege bradul individual pentru fiecare client. Nu există brad care să nu fie desfăcut și nu se uită la el în momentul în care se livrează către consumatorul final”.
Unele platforme sau firme care livrează brazi online vă pot oferi poze în prealabil că să fiți sigur că alegeți bradul potrivit.
Costel Baicu, consultant de vânzări al unui magazin: „Produsele sunt în funcție de calitate și înălțime. Pleacă de la 31 de lei și pot ajunge cei mari de 4 metri la 300-400 de lei."
Brazii se vor scumpi treptat, cu cât ne apropiem de Crăciun. Specialiștii le recomandă celor care aleg să își cumpere bradul de acum, să încerce să îl țină departe de o sursă de căldură și să îl așeze într-un suport cu apa și zahăr, ca să reziste cât mai mult.
Ce ar fi pregătirile de Crăciun fără scenă pe care o știm cu toții, cu legatul și înghesuitul bradului în mașină.
În curțile marilor magazine și în țarcurile cu brazi de vânzare este deja agitație. Zilnic se vând câteva mii de brazi în toată țara. Pe lângă pom, cumpărătorii plătesc împachetatul 5 lei și suportul și cioplirea.
Cuplu: „Căutam cel mai frumos brad de Crăciun. Nu neapărat unul foarte scump, să fie cât mai bogat, cu rămurelele cât mai verzi și care să facă placere copiilor”.
Dar în vremurile noastre, oamenii își pot alege bradul și online. Costă la fel ca la magazin, plus transportul.
Un brad a fost comandat online și este deja rezervat. Va ajunge într-o zi sau două la cumpărătorul care încă nu l-a văzut în realitate, pentru că l-a ales de pe site, în funcție de dimensiuni. În acest caz se merge pe încredere că angajații magazinului vor alege cel mai frumos brad pentru client.
În cazul livrării online, comercianții îi asigura pe clienți că pot returna bradul dacă nu le place forma. Curierul vine în fața ușii, îl desface din plasă, iar cumpărătorul decide dacă îl păstrează.