Strategie de marketing. Cum si-a convins un magazin clientii sa cumpere morcovii din partea dreapta a imaginii, fara reduceri
Medicii recomanda sa mananci cat mai multe fructe si legume in fiecare zi, fara sa incluzi cartofii in aceasta categorie.
Desi fructele si legumele sunt cele mai sanatoase alimente, din pacate, milioane de tone de mancare ajung in fiecare an la gunoi.
Un lant de supermarketuri din Franta a apelat la o strategie isteata de marketing ca sa scape in timp util de fructele si legumele din depozit, inainte ca ele sa se strice si sa fie aruncate. Iar asta fara sa faca reduceri, care s-au dovedit in multe cazuri inutile.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Asadar, cei de la Intermarche au vrut sa le dea o lectie clientilor si sa le arate ca produsele de la discount pot fi foarte bune, daca ai un pic de inspiratie.
Au transformat legumele in sucuri si supe, care s-au epuizat cat ai zice "fructe si legume" de pe rafturile magazinului, demonstrand astfel ca si aceste produse sunt cat se poate de folositoare in bucatarie, cu putina imaginatie.