Microsoft a recunoscut că a fost afectată de atacurile hackerilor. Ce s-a întâmplat cu datele sensibile ale companiilor
Întreruperile care au afectat anumite servicii ale companiei în primele zile ale lunii iunie au fost rezultatul unor atacuri cibernetice, dar nu sunt dovezi că datele clienţilor au fost accesate sau compromise, se arată într-o postare pe blog a companiei, transmite Reuters, preluat de news.ro.
„De la începutul lunii iunie 2023, Microsoft a identificat creşteri ale traficului faţă de unele servicii, care au afectat temporar disponibilitatea”, a comunicat Microsoft.
Microsoft a declarat că a deschis o investigaţie şi a început să urmărească activitatea DDoS, după ce a identificat ameninţarea, respectiv Storm-1359.
Microsoft nu a răspuns imediat unei solicitări din partea Reuters pentru a lămuri dacă a identificat partea responsabilă pentru atac.
Atacurile DDoS funcţionează prin direcţionarea unor volume mari de trafic de internet către servere vizate, într-o încercare relativ nesofisticată de a le închide.
Suita de software 365 a Microsoft, inclusiv Teams şi Outlook, a fost oprită pe 5 iunie timp de mai bine de două ore pentru mii de utilizatori şi o scurtă perioadă în dimineaţa următoare. Aceasta a fost a patra astfel de întrerupere pentru Microsoft, într-un an.