Fraudă prin SMS-uri în numele Poștei Române. Ce informații nu va cere niciodată compania de la clienții săi
Your browser doesn't support HTML5 video.
Nu accesați link-urile și nu oferiți detalii legate de adresă, e-mail sau număr de telefon. Cel mai probabil este o tentativă de fraudă.
”Sunt două explicații pentru situația aceasta. Pe de-o parte, Poșta Română este printre cele mai cunoscute branduri din țară și atunci este foarte ușor pentru cineva să apeleze la această siglă pentru a câștiga încrederea celui vizat. Pe de altă parte, este un mod foarte ușor pentru persoane rău intenționate de a face bani”, explică Valentin Ștefan, directorul general al Poștei Române.
”Niciodată nu solicităm date și plăți prin SMS”Marea întrebare este acum dacă Poșta Română trimite SMS-uri de vreun fel către cei cu care lucrează?.
”Sigur că da, compania folosește acest mod de a interacționa cu clienții, SMS-uri, e-mailuri, dar fără excepție au ca scop informarea. Informăm clienții că este livrat un colet sau că este o problemă cu un colet, dar niciodată nu solicităm date și, cu atât mai puțin, plăți prin link-uri”, a mai spus Valentin Ștefan.
Informațiile complete pot fi aflate din video-ul atașat.