Modifica setarile cookie
Toate categoriile

Cum poți primi produse gratis prin intermediul unei aplicații de mobil

Your browser doesn't support HTML5 video.

Testarea produselor în supermarketuri nu mai este posibilă din cauza restricţiilor impuse de pandemie, iar promoterii au dispărut.

Aşa că unor antreprenori le-a venit ideea de a oferi, cu ajutorul unei aplicații de mobil, produse gratuite pentru testare.

Clienții trebuie să-și ridice mostrele de la automatele care au fost amplasate în mall-uri şi apoi să-și spună părerea despre produse. Şi la capitolul cosmetice s-au găsit soluţii.

Conceptul este nou, spun cei care îl promovează, şi care doresc să acopere golul care s-a creat intre producători şi consumatori, din cauza pandemiei. Înainte, în supermarketuri zeci de promoteri ne îmbiau să degustăm tot felul de produse. Anul acesta au dispărut, dar de-acum putem primi mostre de la aceste automate.

Produsul din aparat se va schimba în fiecare săptămână. În aceste zile, puteţi încerca, de exemplu, o conservă de pate vegetal. Săptămâna viitoare va fi disponibil un deodorant, iar peste două săptămâni o napolitană creată de un cunoscut brand de ciocolată.

Citește și
aparate fitness
Fitness în timpul pandemiei de Covid-19. Cât costă un antrenor personal pe lună

Cătălina Iordache: "Trebuie să vă descărcaţi pe telefon aplicaţia, vă creaţi un cont, iar în aplicaţie introduceţi codul de pe automat".

Nu va rămâne apoi decât să vă ridicaţi produsul.

Client: "Interesant că poţi să-ţi iei un produs gratuit cu o aplicaţie. Mi se pare mult mai contemporan, să zic aşa, că pot să să verific în aplicaţie ce este disponibil".

Astrid Georgescu, reprezentantul agenției de sampling digital: "Conceptul există în Spania şi în America de Sud. A venit ca răspuns la nevoia companiilor de a oferi samplingul tradiţional într-o manieră digitală. Aplicaţia oferă posibilitatea celor care testează produse să-şi spună părerea şi să transmită opinia lor companiilor".

Cum nici cosmeticele nu se mai pot testa în magazinele de profil, marile brand-uri au început să-şi promoveze produsele trimiţând mostre clienţilor direct acasă - gratuit, în multe dintre cazuri.

Noul concept a fost introdus deocamdată în centre comerciale din Bucureşti. Reprezentanţii companiei sunt însă optimişti şi spun că vor extinde ideea în toată ţara.

Ultimele stiri

Top Citite

Parteneri

Citește mai mult