Cum poți primi produse gratis prin intermediul unei aplicații de mobil

12-12-2020 17:46


Testarea produselor în supermarketuri nu mai este posibilă din cauza restricţiilor impuse de pandemie, iar promoterii au dispărut.

Aşa că unor antreprenori le-a venit ideea de a oferi, cu ajutorul unei aplicații de mobil, produse gratuite pentru testare.

Clienții trebuie să-și ridice mostrele de la automatele care au fost amplasate în mall-uri şi apoi să-și spună părerea despre produse. Şi la capitolul cosmetice s-au găsit soluţii.

Conceptul este nou, spun cei care îl promovează, şi care doresc să acopere golul care s-a creat intre producători şi consumatori, din cauza pandemiei. Înainte, în supermarketuri zeci de promoteri ne îmbiau să degustăm tot felul de produse. Anul acesta au dispărut, dar de-acum putem primi mostre de la aceste automate.

Produsul din aparat se va schimba în fiecare săptămână. În aceste zile, puteţi încerca, de exemplu, o conservă de pate vegetal. Săptămâna viitoare va fi disponibil un deodorant, iar peste două săptămâni o napolitană creată de un cunoscut brand de ciocolată.

Cătălina Iordache: "Trebuie să vă descărcaţi pe telefon aplicaţia, vă creaţi un cont, iar în aplicaţie introduceţi codul de pe automat".

Nu va rămâne apoi decât să vă ridicaţi produsul.

Client: "Interesant că poţi să-ţi iei un produs gratuit cu o aplicaţie. Mi se pare mult mai contemporan, să zic aşa, că pot să să verific în aplicaţie ce este disponibil".

Astrid Georgescu, reprezentantul agenției de sampling digital: "Conceptul există în Spania şi în America de Sud. A venit ca răspuns la nevoia companiilor de a oferi samplingul tradiţional într-o manieră digitală. Aplicaţia oferă posibilitatea celor care testează produse să-şi spună părerea şi să transmită opinia lor companiilor".

Cum nici cosmeticele nu se mai pot testa în magazinele de profil, marile brand-uri au început să-şi promoveze produsele trimiţând mostre clienţilor direct acasă - gratuit, în multe dintre cazuri.

Noul concept a fost introdus deocamdată în centre comerciale din Bucureşti. Reprezentanţii companiei sunt însă optimişti şi spun că vor extinde ideea în toată ţara.