Cum poți primi produse gratis prin intermediul unei aplicații de mobil
Testarea produselor în supermarketuri nu mai este posibilă din cauza restricţiilor impuse de pandemie, iar promoterii au dispărut.
Aşa că unor antreprenori le-a venit ideea de a oferi, cu ajutorul unei aplicații de mobil, produse gratuite pentru testare.
Clienții trebuie să-și ridice mostrele de la automatele care au fost amplasate în mall-uri şi apoi să-și spună părerea despre produse. Şi la capitolul cosmetice s-au găsit soluţii.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Conceptul este nou, spun cei care îl promovează, şi care doresc să acopere golul care s-a creat intre producători şi consumatori, din cauza pandemiei. Înainte, în supermarketuri zeci de promoteri ne îmbiau să degustăm tot felul de produse. Anul acesta au dispărut, dar de-acum putem primi mostre de la aceste automate.
Produsul din aparat se va schimba în fiecare săptămână. În aceste zile, puteţi încerca, de exemplu, o conservă de pate vegetal. Săptămâna viitoare va fi disponibil un deodorant, iar peste două săptămâni o napolitană creată de un cunoscut brand de ciocolată.
Cătălina Iordache: "Trebuie să vă descărcaţi pe telefon aplicaţia, vă creaţi un cont, iar în aplicaţie introduceţi codul de pe automat".
Nu va rămâne apoi decât să vă ridicaţi produsul.
Client: "Interesant că poţi să-ţi iei un produs gratuit cu o aplicaţie. Mi se pare mult mai contemporan, să zic aşa, că pot să să verific în aplicaţie ce este disponibil".
Astrid Georgescu, reprezentantul agenției de sampling digital: "Conceptul există în Spania şi în America de Sud. A venit ca răspuns la nevoia companiilor de a oferi samplingul tradiţional într-o manieră digitală. Aplicaţia oferă posibilitatea celor care testează produse să-şi spună părerea şi să transmită opinia lor companiilor".
Cum nici cosmeticele nu se mai pot testa în magazinele de profil, marile brand-uri au început să-şi promoveze produsele trimiţând mostre clienţilor direct acasă - gratuit, în multe dintre cazuri.
Noul concept a fost introdus deocamdată în centre comerciale din Bucureşti. Reprezentanţii companiei sunt însă optimişti şi spun că vor extinde ideea în toată ţara.