Urmărește pe VOYO primele două ediții din Vocea României, sezonul 11. Emisiunea a fost lider de audiență, vineri seară
Prima ediție din sezonul 11 Vocea României, difuzată vineri seară, a fost lider absolut de audiență. Peste 1,2 milioane de telespectatori din întreaga țară au urmărit emisiunea, iar în minutul de maximă audiență, de la 21:09, peste 1,5 milioane de români se uitau la Vocea României.
Pentru prima dată, fanii „Vocii României" vor avea oportunitatea de a se implica direct în competiție prin intermediul aplicației VOYO.
Aceasta le oferă posibilitatea de a vota, a exprima opiniile și de a participa la experiența emisiunii. Cu conținut exclusiv și informații din culise, aplicația aduce o dimensiune interactivă în modul în care publicul urmărește și se conectează cu show-ul.
Noutățile din sezonul 11 - Vocea RomânieiNoul sezon promite să ofere nu doar talent muzical de înaltă calitate, ci și povești autentice și emoționante. Prin intermediul vocii, concurenții vor transmite trăiri profunde și pasiune, în timp ce antrenorii îi vor îndruma către succesul muzical.
Dacă anul trecut antrenorii aveau doar butonul care le oferea ocazia să-și blocheze colegii, iar aceștia nu mai puteau fi aleși de concurentul de pe scenă, acum a mai apărut un buton în joc, cel de MUTE.
Această nouă opțiune le dă ocazia antrenorilor să folosească butonul împotriva colegilor care se întorc alături de ei la anumite momente. Față de butonul „block”, acesta îi „lasă fără cuvinte” pe ceilalți antrenori, adică concurenții se pot duce la ei în echipă, însă ei nu au voie să vorbească pe toată durata momentului. Trebuie să-i convingă pe cei de pe scenă pe... „Mute”.