Creativity4Better a transformat încă o dată Bucureștiul în epicentrul creativității globale
Ei au împărtășit povești inspiraționale, studii de caz remarcabile și perspective inovatoare, sub tema „Reaching for Creative Leadership”.
Vibrația din sală a fost extraordinară, ediția din acest an reunind peste 1000 de participanți care au creat sinergii și au fost complet imersați în energia și dinamismul evenimentului. Atmosfera a fost animată de sesiuni captivante, momente artistice și demonstrații tehnologice interactive, toate ghidate cu profesionalism de doi moderatori de excepție. Creativitatea, inovația și leadershipul au fost în centrul fiecărei conversații, iar engagementul audienței și feedback-ul entuziast au confirmat impactul acestui eveniment asupra comunității creative internaționale.
Le mulțumim tuturor celor care au făcut posibil acest eveniment: audienței active, sponsorilor, partenerilor, echipelor de producție și comunicare. Am fost martorii unei emulații remarcabile în industria de marketing și comunicare, care a demonstrat încă o dată puterea creativității, contribuind la succesul Creativity4Better 2024.
Aceasta a fost cea de-a 8-a ediție a Conferinței Globale IAA, un format unic care, începând cu 2017, a adus la București lideri de opinie, networking la cel mai înalt nivel și inspirație din întreaga lume. Creativity4Better a crescut și a devenit un brand european solid și dezirabil.
Datorită creșterii brandului la scară europeană, colegii italieni de la IAA vor organiza IAA Global Conference la Milano, pe 2 octombrie 2025. În același timp, evenimente sub brandul Creativity4Better vor continua să fie organizate în România pe parcursul anului 2025, iar detaliile vor fi comunicate în curând.
Mulțumim încă o dată tuturor pentru sprijinul acordat și abia așteptăm să continuăm acest parcurs inspirațional alături de voi!
Rămâneți la curent cu noutățile accesând pagina oficială a evenimentului: www.creativity4better.com.
Ediția din acest an a conferinței globale IAA „Creativity4Better” s-a bucurat de sprijinul partenerilor săi: Kaufland, Raiffeisen Bank – Presenting Partners; Coca-Cola, Ploom, P&G, Google – Gold Partners; Mastercard, Dacia, Stella Artois, Nepirockcastle – Partners. Food experience by Tazz. Coffee experience – Nespresso. Connectivity Partner – Vodafone.
Parteneri media: RTL – Partener international; Radio Guerrilla, ProTV, IQ Ads, Phoenix Media, Euromedia, Profit.ro, Pagina de media, Progresiv, Wall-street.ro, 9AM, Kudika, Garbo, avocat.net, Universal Solutions.
Supporting Partners: Kubis Interactive, Golin, Starcom, Skepsis, Oveit, Godmother.
***
Despre IAA România
IAA Romania este cea mai vastă şi mai reprezentativă asociaţie profesională a industriei de marketing, comunicare şi media, un parteneriat strategic unic ce reprezintă interesele a peste 110 companii active în industrie: clienţi de publicitate, agenţii de publicitate şi media şi instituţii mass media. Obiectivul IAA este să transforme România într-un hub global creativ, devenind astfel busola industriei de marketing şi comunicare.
IAA România este afiliată la IAA Global cu sediul la New York şi filiale în peste 56 de ţări. Pentru activitatea sa la standarde de excelenţă, IAA România a primit de 3 ori premiul global IAA Inspire Award - pentru cea mai activă şi creativă filială din lume.
Sursa: StirilePROTV
Dată publicare: 30-11-2024 11:33