(P) Primul brad digital Pepsi, în AFI Cotroceni
Your browser doesn't support HTML5 video.
Fie că vrei să stai în pijama toată ziua, că îți place să mănânci pizza în zilele de Crăciun sau chiar să îți faci un altfel de brad față de cel clasic, e important să te bucuri de sărbători așa cum îți place, nu cum trebuie.
Și pentru că Pepsi vrea să te bucuri de această perioadă fără presiunea unor sărbători perfecte, a creat primul său brad digital, împodobit cu cele mai neobișnuite decorațiuni: TikTok-uri și Story-uri postate de oameni pe rețelele de socializare, în care fiecare arată cum se pregătește în felul său.
Andrei Niculae: „Dacă vreți o pijama în care să petreceți sărbătorile în felul vostru, trebuie doar să faceți un clip de oriunde ați fi pe lumea asta, în care să integrați ceva albastru sau o doză de Pepsi și să-l postați ori pe Instagram, ori pe TikTok.”
Toți cei care participă la provocarea lansată de Pepsi pe paginile de Instagram și TikTok își vor putea vedea filmarea chiar aici, în bradul din AFI Cotroceni, până pe 24 decembrie.