Modifica setarile cookie
Toate categoriile

(P) Farmec a dezvoltat campania de responsabilitate socială ”Unirea la feminin”

Your browser doesn't support HTML5 video.

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, a dezvoltat campania de responsabilitate socială ”Unirea la feminin”.

500 de femei au înțeles puterea încrederii. Frumusețea vine întotdeauna din interior. Povestea solidarității, empatiei și coeziunii în rândul femeilor a fost dezvoltată împreuna cu divizia ”The Sisterhood” a asociației ”Beard Brothers”.

Unirea femeilor a început chiar de sărbătoarea lor, 1 Martie, și se încheie de Ziua României, așa cum îi stă bine unui brand românesc cu tradiție de peste 70 de ani.

Diana Lang, membru Beard Brothers: ”Suntem mândri că ne-am implicat alături de Farmec în promovarea solidarității feminine, a bunătății, ca și forme înalte ale frumuseții.”

Aproape un an, Gerovital a spus încă o dată în ce crede mai presus de orice: bunătatea este cea mai înaltă formă a frumuseții. Iar comunități de femei vulnerabile merită tratament special și produse de îngrijire personală.

Diana Lang, membru Beard Brothers: ”Campania ”Unirea la feminin” a presupus încurajarea și sprijinirea femeilor din mediile vulnerabile.”

Unirea femeilor a dus peste 500 de românce împreună. S-au bucurat de evenimentele create pentru ele și de cadourile de îngrijire personală marca Gerovital, de aproape 70 de ani nume lider în România pentru îngrijirea corpului, tenului și a părului.

 

Ultimele stiri

Top Citite

Parteneri

Citește mai mult