(P) Farmec a dezvoltat campania de responsabilitate socială ”Unirea la feminin”
Your browser doesn't support HTML5 video.
500 de femei au înțeles puterea încrederii. Frumusețea vine întotdeauna din interior. Povestea solidarității, empatiei și coeziunii în rândul femeilor a fost dezvoltată împreuna cu divizia ”The Sisterhood” a asociației ”Beard Brothers”.
Unirea femeilor a început chiar de sărbătoarea lor, 1 Martie, și se încheie de Ziua României, așa cum îi stă bine unui brand românesc cu tradiție de peste 70 de ani.
Diana Lang, membru Beard Brothers: ”Suntem mândri că ne-am implicat alături de Farmec în promovarea solidarității feminine, a bunătății, ca și forme înalte ale frumuseții.”
Aproape un an, Gerovital a spus încă o dată în ce crede mai presus de orice: bunătatea este cea mai înaltă formă a frumuseții. Iar comunități de femei vulnerabile merită tratament special și produse de îngrijire personală.
Diana Lang, membru Beard Brothers: ”Campania ”Unirea la feminin” a presupus încurajarea și sprijinirea femeilor din mediile vulnerabile.”
Unirea femeilor a dus peste 500 de românce împreună. S-au bucurat de evenimentele create pentru ele și de cadourile de îngrijire personală marca Gerovital, de aproape 70 de ani nume lider în România pentru îngrijirea corpului, tenului și a părului.