(P) Farmec a dezvoltat campania de responsabilitate socială ”Unirea la feminin”
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, a dezvoltat campania de responsabilitate socială ”Unirea la feminin”.
500 de femei au înțeles puterea încrederii. Frumusețea vine întotdeauna din interior. Povestea solidarității, empatiei și coeziunii în rândul femeilor a fost dezvoltată împreuna cu divizia ”The Sisterhood” a asociației ”Beard Brothers”.
Unirea femeilor a început chiar de sărbătoarea lor, 1 Martie, și se încheie de Ziua României, așa cum îi stă bine unui brand românesc cu tradiție de peste 70 de ani.
Diana Lang, membru Beard Brothers: ”Suntem mândri că ne-am implicat alături de Farmec în promovarea solidarității feminine, a bunătății, ca și forme înalte ale frumuseții.”
Aproape un an, Gerovital a spus încă o dată în ce crede mai presus de orice: bunătatea este cea mai înaltă formă a frumuseții. Iar comunități de femei vulnerabile merită tratament special și produse de îngrijire personală.
Diana Lang, membru Beard Brothers: ”Campania ”Unirea la feminin” a presupus încurajarea și sprijinirea femeilor din mediile vulnerabile.”
Unirea femeilor a dus peste 500 de românce împreună. S-au bucurat de evenimentele create pentru ele și de cadourile de îngrijire personală marca Gerovital, de aproape 70 de ani nume lider în România pentru îngrijirea corpului, tenului și a părului.
Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.