(P) Farmec a dezvoltat campania de responsabilitate socială ”Unirea la feminin”

×
Codul embed a fost copiat

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, a dezvoltat campania de responsabilitate socială ”Unirea la feminin”.

500 de femei au înțeles puterea încrederii. Frumusețea vine întotdeauna din interior. Povestea solidarității, empatiei și coeziunii în rândul femeilor a fost dezvoltată împreuna cu divizia ”The Sisterhood” a asociației ”Beard Brothers”.

Unirea femeilor a început chiar de sărbătoarea lor, 1 Martie, și se încheie de Ziua României, așa cum îi stă bine unui brand românesc cu tradiție de peste 70 de ani.

Diana Lang, membru Beard Brothers: ”Suntem mândri că ne-am implicat alături de Farmec în promovarea solidarității feminine, a bunătății, ca și forme înalte ale frumuseții.”

Aproape un an, Gerovital a spus încă o dată în ce crede mai presus de orice: bunătatea este cea mai înaltă formă a frumuseții. Iar comunități de femei vulnerabile merită tratament special și produse de îngrijire personală.

Citește și
p
(P) Cum reducem risipa alimentară - Parteneriat PENNY cu Bonapp pentru un consum responsabil

Diana Lang, membru Beard Brothers: ”Campania ”Unirea la feminin” a presupus încurajarea și sprijinirea femeilor din mediile vulnerabile.”

Unirea femeilor a dus peste 500 de românce împreună. S-au bucurat de evenimentele create pentru ele și de cadourile de îngrijire personală marca Gerovital, de aproape 70 de ani nume lider în România pentru îngrijirea corpului, tenului și a părului.

 

Articol recomandat de sport.ro
Olăroiu, răsplătit de arabi în mijlocul unui sezon istoric: românul încheie anul cu o veste excelentă
Olăroiu, răsplătit de arabi în mijlocul unui sezon istoric: românul încheie anul cu o veste excelentă

Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.

Citește și...
(P) Cum reducem risipa alimentară - Parteneriat PENNY cu Bonapp pentru un consum responsabil
(P) Cum reducem risipa alimentară - Parteneriat PENNY cu Bonapp pentru un consum responsabil

Într-o perioadă reducerea risipei alimentare sunt priorități globale, PENNY România face pași importanți în lupta împotriva acestei probleme, prin parteneriate strategice care vizează economisirea resurselor și încurajarea unui consum responsabil.

(P) Navighează online în siguranță. Accesează gratuit lecții rapide în aplicația Play Everyday, dezvoltată de Fundația Orange
(P) Navighează online în siguranță. Accesează gratuit lecții rapide în aplicația Play Everyday, dezvoltată de Fundația Orange

Ai acces la internet, ai un telefon smart sau o tabletă și ți-ai dori să le folosești mai mult pentru lucruri utile, ca să rezolvi treburi administrative sau ca să comunici mai ușor cu cei dragi, dar fără să te expui pericolelor din online?!

(P) De la dor la grijă: Alături de cei dragi, indiferent de distanță, cu asigurările Allianz-Țiriac
(P) De la dor la grijă: Alături de cei dragi, indiferent de distanță, cu asigurările Allianz-Țiriac

În ultimele săptămâni, în marile orașe din Europa, o serie de mesaje au atras atenția românilor plecați de acasă.

Recomandări
Consultări politice la Cotroceni. AUR refuză să participe: ”Iohannis, pleacă!”. USR intră la discuții separat de PSD și PNL
Consultări politice la Cotroceni. AUR refuză să participe: ”Iohannis, pleacă!”. USR intră la discuții separat de PSD și PNL

Preşedintele Klaus Iohannis a început, la Palatul Cotroceni, consultările cu partidele parlamentare în vederea desemnării unui candidat pentru funcţia de prim-ministru.  

VIDEO. Tragedie în Brazilia. Cel mai grav accident rutier din ultimii 17 ani: 38 de oameni aflați într-un autocar au murit
VIDEO. Tragedie în Brazilia. Cel mai grav accident rutier din ultimii 17 ani: 38 de oameni aflați într-un autocar au murit

Un accident de autocar urmat de un incendiu s-a soldat cu cel puţin 38 de morţi, sâmbătă, în statul brazilian Minas Gerais (sud-est), a anunţat poliţia, citată de AFP, potrivit News.ro.

Mass-media susține că aproape 85.000 de soldați ai Rusiei au fost uciși în războiul din Ucraina, până acum
Mass-media susține că aproape 85.000 de soldați ai Rusiei au fost uciși în războiul din Ucraina, până acum

Jurnaliștii au identificat numele a 84.761 de soldați ruși care au murit - până acum - în timpul invadării Ucrainei, se arată într-o investigație comună realizată de BBC Rusia și Mediazona, potrivit Kyiv Independent