(P) Caravana Coca-Cola de Crăciun răspândește magie și bucurie în toată țara, chiar și unde camioanele roșii nu pot ajunge
Galerie foto
Până de Sărbători, îndrăgitele camioane roșii străbat România și răspândesc bucurie și inspirația de a oferi mai multe celor din jur.
După un debut mai spectaculos ca oricând, cu fanfară și o paradă a personajelor de poveste condusă de însuși Moș Crăciun, Caravana poposește în orașele țării cu mulțime de surprize captivante.
Vizitatorii sunt întâmpinați cu o serie de activități speciale menite să îi introducă în magia sărbătorilor de iarnă și să îi inspire să devină, la rândul lor, mesageri ai magiei. Aceștia sunt așteptați cu un decor de poveste și o mulțime de surprize și experiențe inedite, toate sub conceptul „Școala de Moși Crăciun”, o invitație la gesturi mici, dar semnificative, pentru un strop de bucurie, inspirate de emblematicul Moș.
Magia poate veni cu orice mijloc de transport„Lumea are nevoie de mai mulți Moși Crăciun” este mesajul sub care Coca-Cola celebrează și anul acesta generozitatea și bunătatea simbolizate de Moș Crăciun, dar și magia pe care o aduc legendarele camioane roșii, care, de trei decenii, luminează ecranele televizoarelor într-o reclamă iconică.
Și la fel cum magia se manifestă în multe feluri – fie că este vorba de un gest de bunăvoință plin de semnificație sau o vorbă bună adresată cuiva care are nevoie de încurajare – la fel orice mijloc de transport poate deveni o Caravană de Crăciun, dacă aduce daruri și bucurie.
De aceea, o altă surpriză pregătită de Coca-Cola în această iarnă sunt caravanele-alternative, vehicule inedite care se alătură flotei de camioane roșii. O dronă, un ATV și o barcă au misiunea de a răspândi emoția sărbătorilor de iarnă, inclusiv în diferite locuri mai puțin accesibile din țară, acolo unde camioanele nu pot ajunge, fie că vorbim de locuri în care ajungi doar dacă traversezi munți înzăpeziți sau locuri din Delta Dunării, înconjurate de ape.
”Campania Coca-Cola își propune să transforme fascinația pentru simbolurile acestui sezon în inspirație pentru a regăsi generozitatea și bunăvoința din noi înșine. Campania ne amintește că nu e nevoie să ai super-puteri, să porți un costum anume sau să circuli cu un vehicul special ca să le oferi bucurie celor din jur. Oricine dintre noi poate prelua misiunea lui Moș Crăciun și a Caravanei, prin gesturi de bunăvoință, la îndemâna oricui. Iar anul acesta, ne bucurăm să transmitem acest mesaj, oferindu-le consumatorilor din România și mai multe surprize și experiențe inedite, prin Caravana de Crăciun.” – Adrian Man, Marketing Director, Coca-Cola România.
Detalii despre când va ajunge Caravana Moșului în orașul tău sunt disponibile pe www.coca-cola.ro. În plus, în București, Craiova și Sibiu, vor avea loc activări speciale pe toată durata târgurilor de Crăciun din aceste orașe.
Sursa:
Dată publicare: 23-12-2024 10:32