(P) Segmentul eco s-a triplat - Toyota Hybrid motorul creşterii
În primele 8 luni ale anului, segmentul de automobile eco aproape s-a triplat față de aceeaşi perioadă a anului trecut în România, Toyota Hybrid fiind motorul creşterii vehiculelor verzi.
Rezultatul este datorat, în mare parte, vânzărilor hibridelor Toyota și Lexus, care au realizat 1293 de unități livrate și o cotă de piață de 86%.
Piața automobilelor eco (hibride, hibride plug-in şi electrice) a crescut în primele 8 luni ale anului la 1510 unități, de la aproximativ 578 unități anul trecut, conform raportului APIA, rezultat care demonstrează preferința în creștere a românilor pentru propulsii alternative. Din totalul pieței de automobile eco, Toyota Hybrid, producătorul numărul 1 în segment, a livrat 1195 de unități, în timp ce Lexus Hybrid 98 de unități, reprezentând împreună 86% din total.
Din punctul de vedere al performanței modelelor, Yaris Hybrid a fost cel mai bine vândut model cu 361 de unități, urmat de Auris Hybrid cu 329 unități. Versiunea hibridă a legendei RAV4 ocupă locul 3 în clasament cu 264 de unități, iar cel mai nou model hibrid din portofoliul mărcii, Toyota C-HR, ocupă locul 4, înregistrând deja 236de unități.
În aceeași perioadă menționată, cel mai bine vândut model hibrid de la Lexus este Lexus RX, cu 62 de unități, urmat de Lexus NX cu 30 de unități.
Hibridele Toyota sunt vehiculele verzi preferate de romani pentru că nu necesită încărcare la priza şi asigură un consum redus. Sistemul hibrid Toyota beneficiază de două surse de putere pentru a asigura propulsia – un motor pe benzină şi un motor electric, bateria încărcându-se la decelerare şi frânare şi asigurând un parcurs de 50% din drum în modul electric.
Toyota este lider mondial în vânzări de maşini hibride, cu peste 10 milioane de unități puse în circulație. Primul automobil de serie cu sistem hibrid de propulsie realizat de companie este Toyota Prius, în anul 1998.
Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.