(P) Sănătatea din buzunar – Peste 1,8 milioane de români au acces la servicii medicale prin telefonul mobil
O aplicație instalată pe telefonul mobil îți stochează istoricul medical, te ajută să te programezi la medic sau chiar să fii consultat de un doctor, virtual, de oriunde ești, chiar și a doua zi după efectuarea programării, prin telemedicină.
Nu se întâmplă în Occident, ci chiar în România. Soluția dezvoltată de rețeaua de sănătate REGINA MARIA, aplicația “Contul meu”, accesibilă atât prin Google Play, App Store, dar și desktop, are deja peste 1,8 milioane de conturi și este, în momentul de față, una dintre cele mai populare aplicații medicale din regiune. Prin intermediul acesteia, pacienții REGINA MARIA au acces la întregul lor istoric medical, în format digital, fac programări la specializările de care au nevoie, au chiar posibilitatea de a fi consultați de doctorul lor în sistem de telemedicină, oferă recenzii medicilor și văd cât au economisit pe abonament.
În 2021, se estima că există un număr de peste 350.000 de aplicații medicale la nivel global, iar aplicația Regina Maria este preferata românilor, fiind pe locul 1 în App Store.
Astfel de instrumente digitale nu mai sunt, de mult, o noutate – dezvoltate, inițial, ca programe simple cu un număr limitat de funcționalități, acestea au devenit, astăzi, adevărate portaluri medicale aflate la îndemâna pacienților, fiind îmbunătățite continuu cu noi tehnologii.
„REGINA MARIA este, astăzi, cea mai digitalizată rețea medicală din România. Avem, așadar, toate funcționalitățile necesare pentru a le oferi pacienților noștri un ecosistem digital complet, prin care aceștia pot parcurge toți pașii necesari accesării serviciilor medicale direct din aplicația mobilă, de la programarea consultațiilor și efectuarea acestora 100% online, până la un dosar medical digitalizat, plata eventualelor costuri direct din aplicație, contorizarea economiilor reușite pe abonament și chiar acordarea de recenzii medicilor. Am ajuns în acest punct prin investițiile constante realizate în acest pilon strategic și vom continua să dezvoltăm noi instrumente și funcționalități în sprijinul pacienților noștri. Digitalizarea în sănătate trebuie să devină ceva firesc.”, a explicat Greta Redeleanu, Director de Marketing, REGINA MARIA.
REGINA MARIA investește constant în digitalizare, lansând și îmbunătățind permanent instrumente dedicate pacienților săi. Printre obiectivele rețelei de sănătate se numără atât creșterea și simplificarea accesului la servicii medicale de înaltă calitate, indiferent de zona în care locuiesc pacienții, cât și control, transparență la informație și flexibilitate. Aplicația de mobil reflectă aceste ținte, iar modul în care au fost integrate, de-a lungul anilor, diverse funcționalități a răspuns direct necesităților utilizatorilor.
Te programezi online la consultații
Într-o „epocă a vitezei”, cu programe supraaglomerate – fie la muncă, fie în viața personală -, devine esențial să poți rezolva cât mai repede tot ceea ce ai pe lista de priorități – cu atât mai mult când e vorba de propria sănătate. Prin intermediul aplicației REGINA MARIA, utilizatorii își pot face online programare la consultația medicală de care au nevoie, fără a mai fi necesar să interacționeze cu un operator din call center. Aceștia văd în timp real disponibilitățile din calendar și își pot alege data și ora care se potrivesc propriilor agende.
„Să le oferi, astăzi, pacienților tăi posibilitatea de a se programa online nu mai este o facilitate suplimentară, ci o funcționalitate esențială.”
„Lucrăm online, cumpărăm online, interacționăm online cu aproape toate entitățile din viața noastră. Devine intrinsecă, așadar, accesarea serviciilor medicale în același mod. Să le oferi, astăzi, pacienților tăi posibilitatea de a își face online o programare la medic nu mai este o facilitate suplimentară, ci o funcționalitate esențială. Vedem acest lucru și din rezultatele pe care le înregistrăm: în ultimul an, peste 2 milioane de pacienți Regina Maria s-au programat la medic online”, a declarat Andreea Minuță, Director Executiv, Divizia de Abonamente Regina Maria.
Vorbești cu medicul direct pe telefon
Dezvoltate puternic în urma pandemiei de COVID-19, pentru că au răspuns nevoii de acces la consultații medicale într-o perioadă în care prezența fizică era indicată doar pentru urgențe, serviciile de telemedicină se dovedesc extrem de valoroase și, consideră specialiștii, fac parte din viitorul sistemelor de sănătate.
Clinica Virtuală – proiectul de telemedicină pe care REGINA MARIA l-a dezvoltat în timp record, doar 10 zile, în anul de debut al pandemiei - este complet integrat în aplicația de mobil. Prin intermediul ei, utilizatorii pot avea acces la un medic, în unele cazuri chiar și în 24 de ore din momentul programării. În 2023, peste 1 milion de programări fuseseră efectuate în Clinica Virtuală de la momentul lansării soluției digitale.
Îți păstrezi întregul dosar medical în buzunar
Fiecare pacient REGINA MARIA poate vedea în dinamică, în aplicație, rezultatele propriilor analize, recomandările în urma consultațiilor, dar și istoricul de tratament. Acest dosar medical digital integrat reprezintă o facilitate deosebit de importantă, care elimină nevoia deplasării cu fișe întregi de informații tipărite la fiecare vizită medicală. Prin intermediul dosarului medical digital, pacienții REGINA MARIA au posibilitatea de a accesa online rezultatele investigațiilor din orice loc, oricând și, prin câteva click-uri, pot vizualiza chiar și rezultate obținute în urma anumitor investigații imagistice.
Vezi instant câți bani economisești pe abonament
Abonații REGINA MARIA găsesc, în contul lor din aplicația de mobil, o secțiune extrem de utilă: economiile obținute pe abonament. Deoarece, printr-un abonament medical (fie primit ca beneficiu extrasalarial de la angajator, fie încheiat individual), au acces inclus sau cu discount-uri semnificative la o serie de analize sau consultații, vizitele în rețea pe abonament aduc, așadar, economii în bugetul personal. În medie, un abonat REGINA MARIA economisește, anual, 3.500 lei, o sumă echivalentă cu un salariu mediu brut la ora actuală.
Abonații REGINA MARIA au control asupra sănătății și a economiilor, având posibilitatea de a vedea în aplicație exact cât au economisit cu fiecare vizită la medic
”Abonamentul medical are un dublu rol: nu este doar un element esențial pentru susținerea prevenției, ci joacă și un rol important în economisire, atunci când vine vorba de cheltuielile angajaților pentru sănătate. Abonamentul medical include, gratuit sau cu discount, consultații și investigații recomandate anual, de prevenție. Cu un cost mediu de 100 de lei lunar, un angajat economisește, în medie, 3.500 lei anual, sumă care reprezintă o economie în bugetul personal. Practic, un angajat economisește de trei ori mai mult decât valoarea anuală oferită de angajator. Dezvoltarea secțiunii “Abonamentele Mele” și posibilitatea de a vedea transparent ce sumă economisește pacientul prin utilizarea serviciilor pe abonament, demonstrează abonaților valoarea acestui beneficiu” a explicat Andreea Minuță.
„Atât abonamentul medical, cât și aplicația sunt produse care dau valoare pacienților și încurajează obiceiurile sănătoase de prevenție”, completează, la rândul său, Greta Redeleanu. „Eficiența abonamentelor este confirmată de ratele de accesare ale acestor instrumente și de impactul asupra comportamentului românilor – un abonat merge la medic, în medie, de 7 ori pe an. La rândul lor, gradul de utilizare, numărul de descărcări, dar și de programări online demonstrează utilitatea aplicației.”
Alegi medicul la care vrei sa ajungi
Un alt avantaj al aplicației REGINA MARIA este faptul că oferă posibilitatea pacientului să se programeze direct la medicul pe care îl dorește. Mai mult decât atât, dacă nu a ales deja un specialist medical, poate avea siguranța că este pe cele mai bune mâini, urmărind recenziile acordate de către alți pacienți, afișate în timp real în aplicație, dar și pe site-ul rețelei de sănătate.
Sursa:
Etichete:
Dată publicare:
18-07-2024 10:44
Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.