(P) Auchan România, desemnat și în 2023 Brandul Anului în Sustenabilitate în cadrul galei Sustainability in Business

auchan

Auchan Retail România a primit pentru al doilea an consecutiv recunoașterea „Brandul Anului în Sustenabilitate” în cadrul galei Sustainaibility in Business, organizată de The Diplomat-Bucharest.

Premiul vine ca o recunoaștere a eforturilor constante de protejare a planetei și a politicilor de dezvoltare durabilă pe care compania le-a implementat, precum și a proiectelor de mediu, unele dintre acestea în premieră pe plan local.

Pentru acordarea premiului, printre criteriile de selecție la nivel de companie s-au regăsit: dezvoltarea și promovarea unor proiecte durabile în companie și industrie, alături de perseverență în susținerea lor, implicarea puternică și angajamentul din partea conducerii în această direcție, crearea de valoare cuantificabilă prin performanțele durabile implementate.

„Ne bucurăm că eforturile noastre constante sunt apreciate, în primul rând de către clienții și partenerii noștri, și suntem onorați atunci când acestea sunt recunoscute și la nivel de industrie. Prin integrarea sustenabilității în modelul nostru de afaceri am dezvoltat o multitudine de proiecte, unele dintre acestea în premieră pe plan local, ce au drept scop încurajarea unui consum și a unui comportament mai responsabile, dar și prevenirea schimbărilor climatice, ale căror efecte le resimțim din ce în ce mai mult. Aceste premii ne onorează și ne motivează să continuăm. Ne dorim ca împreună să contribuim la un viitor mai sustenabil, un viitor în armonie cu planeta mai bun pentru noi toți”, a declarat Corina Dospinoiu, Director Sustenabilitate Auchan Retail România.

Sustenabilitatea face parte din toate deciziile de business, cât și din operațiunile Auchan, iar compania continuă să își adapteze modul de afaceri pentru a integra sustenabilitatea pe termen lung, astfel generând valoare adăugată pentru clienți, comunități, și reducând impactul asupra mediului. Prin Proiectul Climat 2030, compania a conturat un plan de acțiune amplu prin care integrează în fiecare segment al strategiei de business obiective clare, menite să contribuie la un viitor sustenabil, prezervând resursele planetei. Acesta este construit ca o completare a demersurilor deja existente desfășurate în cadrul companiei sub umbrela sustenabilității, Auchan derulând o serie de proiecte strategice care vizează alimentația sănătoasă, reducerea risipei alimentare, diminuarea amprentei de carbon, reciclarea și politicile de eliminare a plasticului pe întreg lanțul valoric, încurajarea unui stil de viață responsabil.

Citește și
kaufland card
(P) Cumpărături avantajoase de sărbători cu vouchere de până la 250 lei în Kaufland Card

În cadrul aceleiași ceremonii, la categoria „Proiectul anului de management al deșeurilor și al resurselor”, proiectul PETcolectezi și câștigi, dezvoltat în parteneriat cu Coca-Cola HBC Romania, GreenPoint Management și ONG-ul Viitor Plus, a fost desemnat câștigător

Proiectul PETcolectezi și câștigi, derulat în perioada 19 ianuarie – 18 mai 2022 și dezvoltat în parteneriat cu Coca-Cola HBC Romania, GreenPoint Management si ONG-ul Viitor Plus, a câștigat premiul „Proiectul anului de management al deșeurilor și al resurselor”, și este una dintre inițiativele prin care Auchan a contribuit la reducerea utilizării excesive a plasticului și promovarea importanței colectării separate a deșeurilor, astfel construind un program de educare premergător Sistemului de Garanție Returnare (SGR). Prin această campanie, consumatorii au fost motivați să colecteze și să recicleze recipientele din PET, implicându-se în număr mare. Astfel, peste 85.000 de ambalaje de plastic de tip PET au fost strânse pentru reciclare în mai puțin de 4 luni, în spațiile special amenajate din hipermarketurile și supermarketurile Auchan din toată țara.

Auchan a dezvoltat de-a lungul timpului o politică amplă de combatere a poluării cu plastic, care reprezintă un set comun de reguli și obiective, aplicabil în toate țările în care Auchan este prezent. Odată cu Planul Climat, compania a început și un proces accelerat de decarbonizare atât a operațiunilor din magazine, cât și a produselor, ce vor presupune o transformare profundă a modelului de afaceri, printr-un angajament asumat ce se va realiza împreună cu toți furnizorii. În același timp, compania are în plan să continue lupta împotriva risipei alimentare și s-a angajat în tranziția către energia verde, făcând pași în a produce energie verde în magazine în anii următori, dar și achiziționând energie verde. 

Articol recomandat de sport.ro
Ce face marea campioană Monica Roșu, la 20 de ani după ce s-a retras din gimnastică. "E o altă carieră"
Ce face marea campioană Monica Roșu, la 20 de ani după ce s-a retras din gimnastică. "E o altă carieră"

Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.

Citește și...
(P) Cumpărături avantajoase de sărbători cu vouchere de până la 250 lei în Kaufland Card
(P) Cumpărături avantajoase de sărbători cu vouchere de până la 250 lei în Kaufland Card

În pragul sărbătorilor, Kaufland România vine în sprijinul clienților cu o promoție fulger: între 18 și 31 decembrie 2025, utilizatorii Kaufland Card pot obține vouchere de până la 250 de lei, în funcție de valoarea cumpărăturilor din în această perioadă

(P) OMNIASIG depășește obiectivul pe care și l-a propus cu ocazia împlinirii a 30 de ani: peste 33.000 de copaci plantați
(P) OMNIASIG depășește obiectivul pe care și l-a propus cu ocazia împlinirii a 30 de ani: peste 33.000 de copaci plantați

OMNIASIG Vienna Insurance Group anunță plantarea, doar prin echipe de angajați voluntari, a 33.400 de puieți, depășind astfel obiectivul pe care compania și l-a asumat și comunicat la începutul acestui an, respectiv de 30.000 de noi copaci plantați.

(P) Ultimele zile ale concursului Kaufland și Vocea Românie: Pe 26 decembrie se trage linia!
(P) Ultimele zile ale concursului Kaufland și Vocea Românie: Pe 26 decembrie se trage linia!

Showul Vocea României, alături de Kaufland, a pregătit un super concurs care a ținut telespectatorii cu ochii pe ecran și cu telefonul la îndemână, gata să își lase "vocea" în comentarii pentru a câștiga premii generoase.

Recomandări
ANM a prelungit avertizările de vreme rea: vânt puternic, ninsori și viscol. HARTĂ
ANM a prelungit avertizările de vreme rea: vânt puternic, ninsori și viscol. HARTĂ

Administrația Națională de Meteorologie a emis o informare meteorologică și mai multe atenționări și avertizări Cod Galben și Cod Portocaliu, ce vizează intensificări ale vântului, ninsori, polei și viscol, în mare parte din țară.

Volodimir Zelenski ar urma să facă o concesie majoră pentru pace în Ucraina
Volodimir Zelenski ar urma să facă o concesie majoră pentru pace în Ucraina

Rusia a lovit fără milă blocuri de locuințe, chiar și în ziua de Crăciun. Valul de drone și rachete a ucis joi cel puțin 5 oameni și a rănit zeci, în mai multe orașe ucrainene.

Plan Roșu de Intervenție activat, în urma unui accident între 10 mașini, în județul Olt. 27 de persoane implicate
Plan Roșu de Intervenție activat, în urma unui accident între 10 mașini, în județul Olt. 27 de persoane implicate

Un accident de amploare s-a produs pe Drumul Expres 12, în zona localității Optași Măgura, județul Olt, unde 10 autoturisme au fost implicate într-o coliziune în care se aflau aproximativ 27 de persoane.