(P) Auchan România, desemnat și în 2023 Brandul Anului în Sustenabilitate în cadrul galei Sustainability in Business

auchan

Auchan Retail România a primit pentru al doilea an consecutiv recunoașterea „Brandul Anului în Sustenabilitate” în cadrul galei Sustainaibility in Business, organizată de The Diplomat-Bucharest.

Premiul vine ca o recunoaștere a eforturilor constante de protejare a planetei și a politicilor de dezvoltare durabilă pe care compania le-a implementat, precum și a proiectelor de mediu, unele dintre acestea în premieră pe plan local.

Pentru acordarea premiului, printre criteriile de selecție la nivel de companie s-au regăsit: dezvoltarea și promovarea unor proiecte durabile în companie și industrie, alături de perseverență în susținerea lor, implicarea puternică și angajamentul din partea conducerii în această direcție, crearea de valoare cuantificabilă prin performanțele durabile implementate.

„Ne bucurăm că eforturile noastre constante sunt apreciate, în primul rând de către clienții și partenerii noștri, și suntem onorați atunci când acestea sunt recunoscute și la nivel de industrie. Prin integrarea sustenabilității în modelul nostru de afaceri am dezvoltat o multitudine de proiecte, unele dintre acestea în premieră pe plan local, ce au drept scop încurajarea unui consum și a unui comportament mai responsabile, dar și prevenirea schimbărilor climatice, ale căror efecte le resimțim din ce în ce mai mult. Aceste premii ne onorează și ne motivează să continuăm. Ne dorim ca împreună să contribuim la un viitor mai sustenabil, un viitor în armonie cu planeta mai bun pentru noi toți”, a declarat Corina Dospinoiu, Director Sustenabilitate Auchan Retail România.

Sustenabilitatea face parte din toate deciziile de business, cât și din operațiunile Auchan, iar compania continuă să își adapteze modul de afaceri pentru a integra sustenabilitatea pe termen lung, astfel generând valoare adăugată pentru clienți, comunități, și reducând impactul asupra mediului. Prin Proiectul Climat 2030, compania a conturat un plan de acțiune amplu prin care integrează în fiecare segment al strategiei de business obiective clare, menite să contribuie la un viitor sustenabil, prezervând resursele planetei. Acesta este construit ca o completare a demersurilor deja existente desfășurate în cadrul companiei sub umbrela sustenabilității, Auchan derulând o serie de proiecte strategice care vizează alimentația sănătoasă, reducerea risipei alimentare, diminuarea amprentei de carbon, reciclarea și politicile de eliminare a plasticului pe întreg lanțul valoric, încurajarea unui stil de viață responsabil.

Citește și
Pub Raiffeisen
(P) FactoryLab by Raiffeisen Bank și Mezanin Market – spațiul dedicat antreprenorilor români s-a deschis în Promenada Mall

În cadrul aceleiași ceremonii, la categoria „Proiectul anului de management al deșeurilor și al resurselor”, proiectul PETcolectezi și câștigi, dezvoltat în parteneriat cu Coca-Cola HBC Romania, GreenPoint Management și ONG-ul Viitor Plus, a fost desemnat câștigător

Proiectul PETcolectezi și câștigi, derulat în perioada 19 ianuarie – 18 mai 2022 și dezvoltat în parteneriat cu Coca-Cola HBC Romania, GreenPoint Management si ONG-ul Viitor Plus, a câștigat premiul „Proiectul anului de management al deșeurilor și al resurselor”, și este una dintre inițiativele prin care Auchan a contribuit la reducerea utilizării excesive a plasticului și promovarea importanței colectării separate a deșeurilor, astfel construind un program de educare premergător Sistemului de Garanție Returnare (SGR). Prin această campanie, consumatorii au fost motivați să colecteze și să recicleze recipientele din PET, implicându-se în număr mare. Astfel, peste 85.000 de ambalaje de plastic de tip PET au fost strânse pentru reciclare în mai puțin de 4 luni, în spațiile special amenajate din hipermarketurile și supermarketurile Auchan din toată țara.

Auchan a dezvoltat de-a lungul timpului o politică amplă de combatere a poluării cu plastic, care reprezintă un set comun de reguli și obiective, aplicabil în toate țările în care Auchan este prezent. Odată cu Planul Climat, compania a început și un proces accelerat de decarbonizare atât a operațiunilor din magazine, cât și a produselor, ce vor presupune o transformare profundă a modelului de afaceri, printr-un angajament asumat ce se va realiza împreună cu toți furnizorii. În același timp, compania are în plan să continue lupta împotriva risipei alimentare și s-a angajat în tranziția către energia verde, făcând pași în a produce energie verde în magazine în anii următori, dar și achiziționând energie verde. 

Articol recomandat de sport.ro
Face ravagii în Premier League! Modelul polonez nu lipsește de la meciurile echipei favorite
Face ravagii în Premier League! Modelul polonez nu lipsește de la meciurile echipei favorite

Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.

Citește și...
(P) FactoryLab by Raiffeisen Bank și Mezanin Market – spațiul dedicat antreprenorilor români s-a deschis în Promenada Mall
(P) FactoryLab by Raiffeisen Bank și Mezanin Market – spațiul dedicat antreprenorilor români s-a deschis în Promenada Mall

Raiffeisen Bank România și Mezanin Market au lansat oficial FactoryLab, un spațiu inovator dedicat promovării produselor realizate de peste 60 de antreprenori români.

P Educația financiară e oriunde, oricând: BCR transformă locuri neconvenționale în săli de clasă de Ziua Educației Financiare
P Educația financiară e oriunde, oricând: BCR transformă locuri neconvenționale în săli de clasă de Ziua Educației Financiare

Unde este locul educației financiare? În școli? La bancă? Sau poate... peste tot? 

(P) Lansarea Madri Excepcional – O nouă bere inspirată din spiritul Madridului
(P) Lansarea Madri Excepcional – O nouă bere inspirată din spiritul Madridului

Bergenbier România a lansat cu mare fast Madri Excepcional, o bere ce aduce spiritul vibrant al Madridului chiar pe mesele din România.

Recomandări
De ce nu sunt destui bani la Sănătate: 2 din 3 români sunt scutiți de la plata CASS, dar beneficiază de servicii medicale
De ce nu sunt destui bani la Sănătate: 2 din 3 români sunt scutiți de la plata CASS, dar beneficiază de servicii medicale

Doar unul din trei români achită contribuția la Sănătate, însă de servicii medicale beneficiază aproape 17 milioane. Pentru că mai multe categorii sunt scutite de plata CASS, banii strânși nu acoperă nici jumătate din cheltuielile sistemului.

Răsturnare de situație după ce SUA au anunțat că se retrag din negocierile de pace Rusia-Ucraina. Trump, nevoit să intervină
Răsturnare de situație după ce SUA au anunțat că se retrag din negocierile de pace Rusia-Ucraina. Trump, nevoit să intervină

După ce secretarul de stat american Marco Rubio a anunțat, vineri, că SUA ar vrea să se retragă din negocierile de pace Rusia-Ucraina, președintele Donald Trump a lansat o nouă ipoteză.

În Vinerea Mare, credincioșii din toată țara retrăiesc simbolic jertfa lui Iisus. ”Suntem foarte emoționați”
În Vinerea Mare, credincioșii din toată țara retrăiesc simbolic jertfa lui Iisus. ”Suntem foarte emoționați”

Este Vinerea Mare, ziua în care, potrivit tradiției creștine, Mântuitorul Iisus Hristos a fost răstignit pe cruce, pentru noi oamenii.