(P) 80 de motive să fii #pebune la KFC

kfc

KFC, unul dintre cele mai iubite branduri din România. În anul 1997, primul restaurant KFC a fost inaugurat în Piața Romană din București.

Cu o prezență de peste 20 de ani în România, prin investiții constante la nivel de servicii, produse, design și digitalizare, rețeaua s-a extins la nivel național, iar în prezent, KFC celebrează restaurantul cu numărul 80, inaugurat, de curând, în orașul Sibiu.

80 de restaurante #fingerlickingood

 

Cu acest prilej, KFC România a pregătit o mulțime de surprize aniversare pentru fanii faimoaselor produse ale Colonelului Sanders, în restaurantele din toată țara.

Începând cu 20 noiembrie, în toată rețeaua KFC, fanii brandului se pot bucura de numeroase premii, special pregătite pentru ei:

Citește și
Cristian Tudor Popescu despre o eventuală anulare a primului tur: „Ar fi o catastrofă și mai mare decât procentajul lui Georgescu”

80.000 de premii garantate, constând în porții mici de cartofi prăjiți, băuturi răcoritoare la 0.3L sau sosuri la alegere, care vor fi acordate clienților, pe bază de tichet răzuibil oferit în perioada 20-24 noiembrie, la achiziția unui meniu (mediu/mare) sau bucket. Aceste premii pot fi ridicate fie pe loc, fie la următoarea vizită în restaurant (până la data de 6 decembrie 2019), prezentând cardul câștigător. Tichetele se vor acorda împreună cu fiecare bon fiscal emis, în limita stocului disponibil.

80 de premii acordate prin tragere la sorți pentru clienții care vor achiziționa un meniu (mediu/mare) sau un bucket, în perioada 20-24 noiembrie. Premiile, care constau în: console Sony PlayStation 4, camere GoPro, căști și multe alte gadgets cool, vor fi acordate la finalul campaniei. Fiecare bon înscris în prealabil pe website-ul KFC în secțiunea 80demotive reprezintă o șansă de câștig.

Mai multe detalii despre campania “80 de motive să fii #pebune” se găsesc pe website-ul dedicat: https://www.kfc.ro/80demotive/.

Cum a început povestea KFC?

 

Povestea deliciosului pui Kentucky începe cu mai bine de 100 de ani în urmă, în micuțul oraș Henryville, din statul Indiana, acolo unde s-a născut Harland David Sanders – cel ce avea să fie cunoscut de o lume întreagă drept Colonelul Sanders, datorită rețetei sale unice de Crispy Strips. Rămas doar în grija mamei încă de la 6 ani, alături de frații săi mai mici, copilul Harland a fost nevoit să se ocupe de treburile casnice, iar pasiunea pentru gătit s-a născut, astfel, în mod firesc. 34 de ani mai târziu, Colonelul începea să vândă puiul gătit după o rețetă secretă în cadrul unui motel din Corbin, Kentucky, pe care tocmai îl achiziționase. Rețeta, care a stat la baza imperiului său culinar și ale cărei drepturi au fost ulterior vândute unui grup de acționari, a fost perfecționată pe parcursul a 9 ani, pentru ca rezultatul final să fie alcătuit din 11 ingrediente.

Cu timpul, rețeaua restaurantelor Kentucky Fried Chicken s-a extins și a cunoscut o ascensiune rapidă datorită pasiunii pentru mâncare, bunăstării și sprijinului oferit de noii proprietari.

Astăzi, KFC este unul dintre cele mai iubite branduri la nivel internațional. Prin standardele înalte, fidel aplicate serviciilor și produselor, brandul și-a propus să dezvolte constant aprecierea și fidelitatea consumatorilor din România. În acest sens, KFC celebrează un moment important la nivel de business și alege să sărbătorească alături de fanii din toată țara, pe care îi invită în oricare din cele 80 de restaurante din România, oferindu-le 80 de motive să fie #pebune.

Pentru mai multe detalii despre noutăţile pregătite de KFC, accesaţi pagina de Facebook KFC România, pagina de Instagram KFC România și site-ul www.kfc.ro.

 

Articol recomandat de sport.ro
OFICIAL Românul cu două selecții la națională a semnat cu Real Madrid!
OFICIAL Românul cu două selecții la națională a semnat cu Real Madrid!

Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.

Citește și...
(P) L’OR ofera o experienta VIP pe circuitul de la Imola in 2025, campanie inspirată de parteneriatul cu Ferrari Hypercar
(P) L’OR ofera o experienta VIP pe circuitul de la Imola in 2025, campanie inspirată de parteneriatul cu Ferrari Hypercar

L’OR Espresso, brand premium din portofoliul JDE Peet’s, desfăşoară (27 Octombrie - 22 Decembrie 2024) o campanie de prin care se poate câştiga o experienţă VIP în cadrul competiţiei de la Imola din 2025 alături de alte premii precum kituri LOR X Ferrari.

(P) Toyota România, partener al excelenței olimpice, premiază sportivii medaliați la Paris 2024
(P) Toyota România, partener al excelenței olimpice, premiază sportivii medaliați la Paris 2024

Într-un moment special din cadrul Galei „110 ani de Olimpism în România”, Toyota România a celebrat excelența sportivilor medaliați la Jocurile Olimpice Paris 2024, oferindu-le câte un automobil Toyota Hybrid, ca recunoaștere a performanțelor lor.

(P) Fabrica EGGER de la Rădăuți, o abordare circulară și sustenabilă în industrie
(P) Fabrica EGGER de la Rădăuți, o abordare circulară și sustenabilă în industrie

Fabrica EGGER din Rădăuți, parte a grupului internațional EGGER, reprezintă un model de referință în România pentru integrarea conceptelor de economie circulară și sustenabilitate în industria prelucrării lemnului.

Recomandări
Manifestații pașnice în toată țara împotriva lui Călin Georgescu. Anunțul Jandarmeriei despre protestul din Capitală
Manifestații pașnice în toată țara împotriva lui Călin Georgescu. Anunțul Jandarmeriei despre protestul din Capitală

Tinerii din mai multe orașe din țară au ieșit să protesteze împotriva lui Călin Georgescu, asta după ce candidatul independent a intrat în cel de al doilea tur al alegerilor prezidențiale de pe prima poziție.

Câți bani au primit influencerii care l-au promovat pe Călin Georgescu. Unii regretă și se delimitează acum de el
Câți bani au primit influencerii care l-au promovat pe Călin Georgescu. Unii regretă și se delimitează acum de el

După ascensiunea fulminantă, obţinută pe TikTok și cu ajutorul influencerilor, Călin Georgescu a început să-şi piardă o parte dintre susținători.

Cum se pregătesc liberalii de alegerile parlamentare. Ilie Bolojan: „Cred că PNL și-a învățat lecția”
Cum se pregătesc liberalii de alegerile parlamentare. Ilie Bolojan: „Cred că PNL și-a învățat lecția”

Începând de miercuri seară, vom discuta cu reprezentanții marilor partide care se vor prezenta duminica, la urne. Primul invitat al Știrilor Pro TV, este Ilie Bolojan, noul președinte interimat al PNL.