(P) 12 trenduri in digitalizarea industriala, identificate de specialistii LAPP

lapp

Compania LAPP este un pionier mondial in implementarea inovatiilor Internet of Things in portofoliul companiilor de tip industrial.

 

Iata de ce Consiliul de Administratie al LAPP a examinat directiile catre care migreaza digitalizarea industriala si a emis 12 ipoteze despre tendintele dominante in acest sector, care vor ramane in vigoare si peste 20 de ani.

Tendinta in digitalizare 1: Cablurile si accesoriile se vor vinde majoritar in magazine online
In ultimii ani, canalele digitale au reprezentat o pondere semnificativa din vanzarile LAPP, iar aceasta cota va continua sa creasca puternic - prin intermediul platformelor proprii, cum ar fi magazinele online.

Tendinta in digitalizare 2: Clientii isi vor transmite dorintele online
Noile tehnologii digitale fac posibila recunoasterea digitala a nevoilor clientului si transformarea acestora intr-o comanda. Sistemele inteligente precum LAPP e-Kanban sau Smart Cable Drum pot declansa comenzi complet independente.

Citește și
Cristian Tudor Popescu despre o eventuală anulare a primului tur: „Ar fi o catastrofă și mai mare decât procentajul lui Georgescu”

Tendinta in digitalizare 3: Niciun cablu fara date
Fiecare masinarie si fiecare componenta activa vor avea propria adresa IP in viitor. Aceasta inseamna ca fiecare componenta este conectata, accesibila si controlabila. De aceea, ajungem la concluzia ca nu vor mai exista cabluri de alimentare pure, fiecare cablu va transmite si date.

Tendinta in digitalizare 4: Focus pe tehnologiile wireless ca solutie de conectivitate
Tehnologiile wireless deschid numeroase posibilitati - de exemplu in domeniul masinilor mobile. LAPP, ca furnizor de solutii de conectare, va oferi aceste servicii.

Tendinta in digitalizare 5: Solutii mai compacte, mai mici si mai usoare
Miniaturizarea va fi de neoprit: cipuri, senzori si masinarii – toate devin din ce in ce mai mici si mai puternice. Se va naste astfel o noua cerinta: cabluri mai mici, conectori si alte componente de conectivitate.

Tendinta in digitalizare 6: Produse personalizate
Clientii devin din ce in ce mai “prosumers” (Producer + Consumer). Se asteapta sa poata adapta produsul achizitionat la cerintele lor. Unii clienti vor avea o mare nevoie de individualizare, altii vor avea nevoie mare de viteza. Acest lucru necesita, printre altele, un lant de aprovizionare segmentat si diferentiat.

Tendinta in digitalizare 7: Livrare rapida a comenzilor
Ciclurile de productie si logistica sunt din ce in ce mai flexibile si mai rapide. Ambele permit o micsorare enorma a termenelor de livrare.

Tendinta in digitalizare 8: Pana la 80% dintre procesele de afaceri vor fi digitalizate

Pe masura ce individualizarea creste complexitatea, lucrul eficient este necesar pentru a absorbi cresterea costurilor. Acestea sunt realizate prin digitalizare, fie ca este vorba de configuratoare online sau interfete automate de comanda in productie.

Tendinta in digitalizare 9: Produsele modulare, solutia economica
O alta parghie catre personalizare la preturi competitive este modularizarea. Datorita designului modular al produselor, se pot face economii si pentru cantitati mai mici.

Tendinta in digitalizare 10: Vanzare, dupa care reciclare
Durabilitatea si reciclarea devin cerinte centrale. Decizia de cumparare va depinde de asigurarea reciclarii. In plus, deficitul previzibil de resurse importante creeaza un stimulent suplimentar pentru reciclare.

Tendinta in digitalizare 11: Asia, un hub esential de business
Populatia in crestere rapida din regiunea Asia-Pacific si prosperitatea rapida a clasei de mijloc („Urmatorul miliard”) vor creste in mod disproportionat puterea economica a Indiei si Chinei. In plus, zona economica a ASEAN este de asteptat sa recupereze puternic din punct de vedere economic. Indonezia este de asteptat sa fie una dintre cele mai mari zece economii din lume pana in 2050.

Tendinta in digitalizare 12: Dezvoltarea competentelor in IT
Digitalizarea redefineste competentele si abilitatile care vor deveni un “must-have” in compania LAPP. Separarea afacerii de IT, asa cum a fost pana acum, nu este un model fiabil de viitor. Fiecare individ din companie se va confrunta cu probleme legate de IT. Prin urmare, notiunile de IT create de digitalizare vor fi elementare.

Aceste 12 teze reprezinta o combinatie intre previziuni ale anului 2050 si previziuni din prezent, pentru a evidentia nevoile de actiune pentru urmatorii ani. Aceste scenarii servesc ca ghiduri mentale in dezvoltarea ciclului strategiei viitoare la LAPP. In acest fel, compania LAPP se asigura ca problemele viitoare relevante sunt luate in considerare in elaborarea strategiei de afaceri.

Articol recomandat de sport.ro
OFICIAL Românul cu două selecții la națională a semnat cu Real Madrid!
OFICIAL Românul cu două selecții la națională a semnat cu Real Madrid!

Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.

Citește și...
(P) L’OR ofera o experienta VIP pe circuitul de la Imola in 2025, campanie inspirată de parteneriatul cu Ferrari Hypercar
(P) L’OR ofera o experienta VIP pe circuitul de la Imola in 2025, campanie inspirată de parteneriatul cu Ferrari Hypercar

L’OR Espresso, brand premium din portofoliul JDE Peet’s, desfăşoară (27 Octombrie - 22 Decembrie 2024) o campanie de prin care se poate câştiga o experienţă VIP în cadrul competiţiei de la Imola din 2025 alături de alte premii precum kituri LOR X Ferrari.

(P) Toyota România, partener al excelenței olimpice, premiază sportivii medaliați la Paris 2024
(P) Toyota România, partener al excelenței olimpice, premiază sportivii medaliați la Paris 2024

Într-un moment special din cadrul Galei „110 ani de Olimpism în România”, Toyota România a celebrat excelența sportivilor medaliați la Jocurile Olimpice Paris 2024, oferindu-le câte un automobil Toyota Hybrid, ca recunoaștere a performanțelor lor.

(P) Fabrica EGGER de la Rădăuți, o abordare circulară și sustenabilă în industrie
(P) Fabrica EGGER de la Rădăuți, o abordare circulară și sustenabilă în industrie

Fabrica EGGER din Rădăuți, parte a grupului internațional EGGER, reprezintă un model de referință în România pentru integrarea conceptelor de economie circulară și sustenabilitate în industria prelucrării lemnului.

Recomandări
Curtea Constituţională discută joi două cereri de anulare a alegerilor prezidenţiale. Ulterior, are loc şedinţă CSAT
Curtea Constituţională discută joi două cereri de anulare a alegerilor prezidenţiale. Ulterior, are loc şedinţă CSAT

Curtea Constituţională este aşteptată să decidă joi asupra a două cereri de anulare a primului tur al alegerilor prezidenţiale, depuse de doi competitori electorali, Cristian Terheş şi Sebastian Popescu, clasaţi pe poziţiile 9 şi 12. 

Câți bani au primit influencerii care l-au promovat pe Călin Georgescu. Unii regretă și se delimitează acum de el
Câți bani au primit influencerii care l-au promovat pe Călin Georgescu. Unii regretă și se delimitează acum de el

După ascensiunea fulminantă, obţinută pe TikTok și cu ajutorul influencerilor, Călin Georgescu a început să-şi piardă o parte dintre susținători.

Ministrul PSD al Digitalizării Bogdan Ivan a fost la sediul TikTok înainte de alegeri, fără a informa autoritățile
Ministrul PSD al Digitalizării Bogdan Ivan a fost la sediul TikTok înainte de alegeri, fără a informa autoritățile

Ministrul PSD al Digitalizării Bogdan Ivan a fost la sediul TikTok din Dublin chiar înainte de alegeri, fără a informa autoritățile statului despre acest lucru, a declarat vicepreședintele CNA Valentin Jucan, care îi cere acum demisia demnitarului.