Strazile de pamant din Timisoara intra in… reamenajare. Cum evita primaria sa investeasca in ele
Suntem in anul 2013, iar in Timisoara inca mai exista strazi care arata la fel ca in Evul Mediu. La fiecare ploaie, locuitorii din zonele unde inca se regasesc strazi acoperite doar cu pamant, pot iesi de pe strada numai cu cizme de cauciuc.
Ca sa evite asfaltarea ca la carte a acestora, lucru ce ar “subtia” bugetul local, dar care ar fi mai eficienta, primaria a ales o solutie… de criza . Pe strazile neasfaltate se va turna in zilele urmatoare un covor asfaltic usor, care este cel mai ieftin de pe piata si care trebuie sa reziste intre patru si sase ani.
“In permanenta au fost cautate solutii atat economice cat si practice pentru rezolvarea acestor probleme. In ultimii ani a fost adoptata o metoda moderna de intretinere a drumurilor care consta in stabilizarea mecanica cu aport de materiale granulare si ciment a terenului, inchiderea suprafetelor stabilizate se realizeaza prin asternerea unei imbracaminti de tip asfaltic usor”, au transmis reprezentantii primariei.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Strazile neasfaltate care au intrat in aceste zile in proces de reamenajare sunt: Horia Hulubei, Eugen Coseriu, Tristan Tzara, Stefan Pricopiu, Vasile Loichita, Jupiter si Aurel Pop.
Costurile pentru fiecare metru patrat de asfalt se ridica la aproximativ 80 – 110 lei. Lungimea totala a strazilor este de 3692 de metri, iar valoarea totala a lucrarilor lor se ridica la suma de aproximativ 1.9 milioane de lei.