"Daca vin treaz sau beat, tot beat par". Timisoara ii obliga pe biciclisti sa mearga serpuit pentru a nu pierde bani europeni
O pista de biciclete care ar trebui sa lege Timisoara de Serbia ii pune la grea incercare pe cei pasionati de doua roti. O bucata din sosea a fost construita cu multe curbe ca sa-i potoleasca pe vitezomani, sustin proiectantii si ca sa evite accidentele.
In fata situatiei, primarul Timisoarei n-a mai putut sa ocoleasca adevarul: ar fi pierdut banii europeni daca oprea lucrarile. Asa ca a mers inainte, chiar daca linia nu era dreapta.
Asa se circula cu bicicleta pe cea mai noua pista din Timisoara. Cand va fi gata, traseul lung de 22 de km promite sa lege orasul de localitatea Zrenjanin din Serbia. Pana acum, sunt gata doar 4 kilometri, dar surprinzator este ca un sector de 400 de metri a fost proiectat intentionat cu multe curbe usoare. Asta pentru ca vitezomanii sa incetineasca. Biciclistii care au testat-o sunt insa revoltati.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
"Daca vin treaz sau beat, tot beat par, nu e ceva ok, nu stiu cine e proiectantul. Primarul trebuia sa vina sa controleze, ca sunt si banii nostri aici", spune un biciclist.
Primarul orasului Timisoara se face ca nu vede aceasta bucata excentrica a pistei. "Eu nu am fost de acord cu ei, cu proiectantii, ei spun ca e la moda sa avem si trasee mai putin monotone, iar prin aceste trasee sinuoase se obliga la limitarea vitezei", spune Nicolae Robu, primarul Timisoarei.
Daca oprea lucrarile, primaria ar fi pierdut finantarea europeana, iar costurile totale ajung la aproape 3 milioane de euro. Primarul se gandeste sa corecteze sectorul serpuit in viitor, adica peste 5 ani cand ii va permite contractul de finantare. Pana atunci, biciclistii trebuie sa fie atenti la traseu.