Constructorul autostrazii Timisoara-Arad nu a primit nicio penalizare pentru intarzierea lucrarilor
Autostrada Arad - Timisoara a intrat de astazi patrimoniul statului. Soferii pot circula cu 130 de kilometri la ora, fata de restrictiile de pana la 60-80 de kilometri la ora de pana acum.
CNADNR a receptionat lucrarea cu toate ca, la cele 11 pasaje lipsesc parapetii, rampele pentru handicapati si nici nu sunt telefoane de urgenta. Receptia finala a lucrarii se va face insa de-abia peste doi ani, dupa ce expira perioada de garantie.
Autoritatile au receptionat autostrada cu toate ca comisia de verificare a lucrarii a descoperit mai multe nereguli. Printre ele sunt si cateva zone cu denivelari care ar trebui sa fie din nou frezate si reasfaltate.
Alegeri 2024
17:04
Cum văd străinii alegerile prezidențiale din România. ”De 20 de ani trebuie să alegem răul cel mai mic”
16:02
George Simion, președintele AUR, a votat la Roma: „Vin aici să votez din respect pentru toţi românii”
15:30
Alegeri prezidențiale 2024. Ce spuneau sondajele de opinie despre candidați în urmă cu 6 luni și ce arată acum
14:08
LIVE TEXT Alegeri prezidențiale 2024 | A început votul în diaspora. Câți români au votat până acum. Harta secțiilor de votare
Pentru montarea parapetilor, a rampelor pentru persoanele cu nevoi speciale, si a trotuarului pietonal de pe pasaje, comisia de receptie a lucrarii a dat constructorului un termen de 7 zile. In acest rastimp, toate lucrarile trebuie finalizate. In ciuda acestor deficiente, dar si a intarzierilor la finalizarea lucrarilor, firma constructoare nu a primit penalizari. Autostrada Arad - Timisoara are 32 de kilometri si ar fi trebuit sa fie data in folosinta la data de 26 iulie 2011. Pana acum, pentru un kilometru de autostrada s-au platit 4,3 milioane de euro.
Receptia lucrarilor la autostrada Timisoara-Arad, plina de surprize. Ce detalii lipsesc