FOTO Noi specii de dinozauri au fost descoperite. Detaliile surprinzătoare oferite de cercetători

dinozauri

Descoperirea a două noi specii de dinozaur, care probabil au trăit în sudul Angliei acum 125 de milioane de ani, oferă noi date despre prădători.

Paleontologii au descris una dintre replilele carnivore drept „hell heron” (pasăre mare care cu picioare, gât şi cap lungi), comparând stilul ei de a vâna cu versiunea nemiloasă a păsărilor stârc.

Rămăşiţele dinozaurilor cu trei degete au fost descoperite pe o plajă din Insula Wight, potrivit BBC.

Ele aparţin unui grup de spinosauridae şi se crede că au avut o lungime de 9 metri şi craniu de un metru lungime.

Colecţia de 50 de oase a fost dezgropată după mai mulţi ani.

dinozauri
Descoperire inedită despre dinozauri. S-ar fi aflat în declin cu mult timp înainte de impactul dintre Pământ și un asteroid

Primul specimen - numit Ceratosuchops inferodios - avea coarne deasupra sprâncenelor, numele referindu-se la stilul de vânătoare stârcului.

Al doilea a fost numit Riparovenator milnerae, „vânătorul de pe malurile râului lui Milner”, nume dat în onoarea paleontologului britanic Angela Milner, care a murit recent.

Colecţionarii de fosile au găsit iniţial părţi din două cranii înainte ca o echipă de la Muzeul Insulei Dinozaurilor să descopere o porţiune mare de coadă. Această descoperire vine după ce ultimul schelet de spinosauridae, care aparţinea Baryonyx, a fost găsit într-o carieră din Surrey în 1983. De atunci, au fost găsite doar oase simple şi dinţi izolaţi.

Colecţia de aproximativ 50 de oase va fi expusă la Muzeul Insulei Dinozaurilor din Sandown.

VIDEO Un orădean lucrează la un robot menit să ia locul unui angajat uman care intră în contact cu publicul

Dorin Hirţe, doctor în inteligenţă artificială, a dat viaţă componentelor IT, creând dinozauri şi personaje din desene animate mişcătoare, dar şi roboţi meniţi să vorbească.

Dinozaurii se aflau deja în declin cu mult timp înainte de impactul dintre Pământ şi un asteroid care a dus la dispariţia lor, în urmă cu 65 de milioane de ani, potrivit unui studiu publicat marţi, relatează AFP.

Kremlinul anunță că Putin este deschis
Kremlinul anunță că Putin este deschis "la discuții" cu Olaf Scholz. Cancelarul german: "Este necesar să vorbim"

Președintele rus Vladimir Putin este deschis să reia legătura cu cancelarul german Olaf Scholz, deși nu are programată nicio convorbire telefonică cu acesta, a transmis Kremlinul.

Haos pe șoselele România, din cauza vremii. Trei drumuri naţionale sunt în continuare închise

Centrul Infotrafic anunţă că, duminică, trei dumuri naţionale sunt în continuare închise din cauza vremii şi sunt impuse restricţii de tonaj pe câteva sectoare de drum.

Analist politic rus: Armata lui Putin, îngrozită de noua ofensivă în Ucraina. Rușii se tem să nu fie „măcelăriți în masă”

Comandanții de top ai lui Vladimir Putin sunt „îngroziți” de cererile pentru o nouă ofensivă în Ucraina, pe fondul temerilor unui „măcel în masă”.