FOTO Noi specii de dinozauri au fost descoperite. Detaliile surprinzătoare oferite de cercetători

dinozauri

Descoperirea a două noi specii de dinozaur, care probabil au trăit în sudul Angliei acum 125 de milioane de ani, oferă noi date despre prădători.

Paleontologii au descris una dintre replilele carnivore drept „hell heron” (pasăre mare care cu picioare, gât şi cap lungi), comparând stilul ei de a vâna cu versiunea nemiloasă a păsărilor stârc.

Rămăşiţele dinozaurilor cu trei degete au fost descoperite pe o plajă din Insula Wight, potrivit BBC.

Ele aparţin unui grup de spinosauridae şi se crede că au avut o lungime de 9 metri şi craniu de un metru lungime.

Colecţia de 50 de oase a fost dezgropată după mai mulţi ani.

dinozauri
Descoperire inedită despre dinozauri. S-ar fi aflat în declin cu mult timp înainte de impactul dintre Pământ și un asteroid
Puterea clanului Corduneanu. Liderul decedat al grupării a fost anchetat pentru trafic de droguri, cămătărie, trafic de persoane și acte de violență, dar condamnat doar pentru „spionarea soției”

Primul specimen - numit Ceratosuchops inferodios - avea coarne deasupra sprâncenelor, numele referindu-se la stilul de vânătoare stârcului.

Al doilea a fost numit Riparovenator milnerae, „vânătorul de pe malurile râului lui Milner”, nume dat în onoarea paleontologului britanic Angela Milner, care a murit recent.

Colecţionarii de fosile au găsit iniţial părţi din două cranii înainte ca o echipă de la Muzeul Insulei Dinozaurilor să descopere o porţiune mare de coadă. Această descoperire vine după ce ultimul schelet de spinosauridae, care aparţinea Baryonyx, a fost găsit într-o carieră din Surrey în 1983. De atunci, au fost găsite doar oase simple şi dinţi izolaţi.

Colecţia de aproximativ 50 de oase va fi expusă la Muzeul Insulei Dinozaurilor din Sandown.

NEWS ALERT Veste uriașă pentru Simona Halep!
VIDEO Un orădean lucrează la un robot menit să ia locul unui angajat uman care intră în contact cu publicul

Dorin Hirţe, doctor în inteligenţă artificială, a dat viaţă componentelor IT, creând dinozauri şi personaje din desene animate mişcătoare, dar şi roboţi meniţi să vorbească.

Dinozaurii se aflau deja în declin cu mult timp înainte de impactul dintre Pământ şi un asteroid care a dus la dispariţia lor, în urmă cu 65 de milioane de ani, potrivit unui studiu publicat marţi, relatează AFP.

ANIMAȚIE GRAFICĂ. Cum a sărit în aer blocul din Craiova. Deflagrația a rupt pereții

O persoană a murit și trei au fost rănite în explozia care a distrus un bloc din Craiova. Deflagrația a rupt pereții, iar o parte din primul etaj s-a prăbușit.

Tehnologia care poate apăra România în cazul unui atac cu rachete balistice. A fost testată cu succes de Israel și SUA

Israelul și Statele Unite au folosit pentru prima oară într-o situație reală interceptoarele de rachete balistice împotriva proiectilelor lansate de Iran.

Românii blocați în Dubai acuză că au fost lăsați de izbeliște de birocrații plătiți din banii tuturor. „Ne-au cam jecmănit”

Sute de români blocaţi de marţi în Dubai după inundațiile istorice care au lovit Emiratele Unite Arabe au început să sosească în țară.