Pista de biciclisti de pe Calea Victoriei a fost oficial deschisa, desi e folosita de luni bune. Ce surprize apar pe traseu

Ultimul update: Sambata 25 Aprilie 2015 07:03
Data publicarii: Miercuri 22 Aprilie 2015 18:28
Categorie: Social

Biciclistii din capitala au cale libera, pe Calea Victoriei, unde s-a deschis oficial pista amenajata pentru ei. Au la dispozitie aproximativ doi kilometri si jumatate, dar tot n-au scapat de probleme.

Dupa ce semafoarele de pe pista au fost puse in functiune, impreuna cu Marian, un biciclist cu experienta, am strabatut traseul. Inca de la inceput am gasit o problema.

"Aici in piata victoriei nu se leaga cu alte piste...”

Apoi, pe parcurs, au aparut si alte puncte slabe.

''Montarea stalpilor care nu le permite soferilor sa intre pe pista este un impediment atunci cand vrei sa faci depasirea unui biciclist mai lent. Cea mai mare parte a strazilor este bine interconectata pentru biciclisti cu pista de pe Victoriei. O problema foarte mare ramane insa atunci cand vrei sa vii de pe Stirbei, aici nu ai o solutie''

In dreptul Ateneului, pista este ca un labirint, apoi...dispare.

Biciclist in propriul sector. Andrei Chiliman vorbeste despre marea problema a parcului Herastrau: "Si fiica mea ma injura"

''Se intrerupe, nu exista indicatoare, se presupune ca e un trotuar pe unde biciclistii nu au voie sa circule''

Mai bine de un an a durat amenajarea pistei de biciclete de pe Calea Victoriei care are o lungime de aprox 2,5 km si care acum se termina la intersectia cu bulevardul Regina Elisabeta. Municipalitatea ne promite insa ca in mai putin de 2 ani pista va ajunge pana in zona de sud a Capitalei, la Parcul Tineretului.

Chiar si cu aceste neajunsuri, biciclisti care o strabat zilnic se declara multumiti.

''Circul de 3 luni, este foarte bine. Veniti seara la 6 ca e blocata de masini ca vin baietii la terase''

Nu la fel de multumiti sunt insa soferii. De cand au pierdut o banda, pe Calea Victoriei se formeaza cozi la semafoare.

"O sa evitam ca aici nu e de mers, aici e de stat”

Si, asa cum era de asteptat unii au inceput sa foloseasca pista ca loc de stationare. Agentii de la Politia Locala ii amendeaza aproape zilnic pe soferii care nu respecta regulile.

Primaria ne promite ca in cativa ani vom strabate Capitala de la nord la sud sau de la est la vest pe bicicleta. Atunci ar trebui sa avem piste care sa insumeze aproape 100 de kilometri. In prezent avem de 10 ori mai putin.

Conflict in traficul din Bucuresti. Un biciclist a fost amenintat cu cutitul si lovit dupa ce a depasit o coloana de masini

Conflict in traficul din Bucuresti. Un biciclist a fost amenintat cu cutitul si lovit dupa ce a depasit o coloana de masini

semafor inima dragobete

Dragobete. Orașul în care luminile de la semafoare au fost în formă de inimi

16 ani de închisoare pentru un preot pedofil. Își trata victima „ca pe o jucărie”

Pentru prima dată după 15 ani, structura învățământului liceal se poate schimba

Câți bani a recuperat statul de la Arpi, din cele 1.000 de amenzi date când trăia pe străzi

Industria lânii, pe cale de dispariție în România. Străinii fac haine de mii de euro din ea

Românii care au transformat bijuteriile arhitecturale în afaceri de succes

Slobozia Moara

La doi paşi de Bucureşti, o comună nu are canalizare, deşi ţevile sunt montate. "Trăim ca în Evul Mediu"

Dragobetele "nătâng" de odinioară a devenit un tânăr chipeş, după 1990

Cadourile pe care le oferă românii de Dragobete. Obiectele care au ajuns pe lista neagră

DRAGOBETE, TRADITII si OBICEIURI. Sarbatoarea iubirii la romani e si un simbol al primaverii

Mesajul unui brașovean către un prahovean care a parcat pe patru locuri: ”Bine ai venit în Ardeal!”

Premierul Dăncilă a discutat cu familia regală despre Centenar