Pasajul Baneasa, motiv de cearta intre Oprescu si Berceanu
Sorin Oprescu sustine ca viitoarea constructie o sa blocheze traficul in Piata Presei Libere, adica in urmatoarea intersectie catre oras. Asa ca autoritatile locale ar vrea sa faca un alt pasaj, tot subteran, dar fara sa incurce circulatia.
Primarul Capitalei este de parere ca pasajul de la Baneasa poate fluidiza traficul doar in intersectia de deasupra lui si ca ideea ministrului Berceanu se bazeaza pe studii invechite, cu estimari de 4 000 de masini pe ora, nu de 12 000 in prezent.
Alegeri 2024
10:00
Ce averi au candidații la alegerile prezidențiale. De la terenuri și case până la lingouri de aur, bijuterii și tablouri
17:07
Alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi, luptă strânsă pentru locul doi - sondaj la comanda USR
21:03
Reacția lui Simion după Kievul a dezvăluit de ce nu are voie în Ucraina. Liderul AUR, apel către serviciile secrete
20:15
Document. Motivul pentru care George Simion a fost interzis în Ucraina. Guvernul României a publicat răspunsul Kievului
Viitorul pasaj ar putea fi o continuare a celui din Baneasa si este gandit de la fantana Miorita. Va trece apoi pe sub rondul de la Piata Presei si va urca pe Bulevardul Kisseleff, inainte de Arcul de Triumf.
Constructorii vor sapa intre 600 si 900 de metri de sosea in subteran, pentru care primarul sustine ca va folosi utilaje nemtesti ca pentru tunelurile din Muntii Alpi. Tehnologia este utilizata acum la scara mica de primari, culmea, la pasajul Baneasa, unde edilii au in sarcina canalizarea.
Cum tehnologia aleasa de primarie nu va incurca traficul de la suprafata, lucrarile vor putea incepe pana se termina cele de la Pasajul Baneasa, facut de Ministerul Transporturilor. Termenul de finalizare acolo este 1 decembrie.
Sursa: Pro TV
Etichete: Sorin Oprescu, radu berceanu, Pasajul Baneasa,
Dată publicare:
15-05-2009 00:00