Festivalul Street Delivery. Proiecte pentru ca Bucureştiul "să fie mai deştept"
A început Street Delivery, unul dintre cele mai cunoscute festivaluri din Capitală, care închide strada pentru maşini şi o deschide pentru publicul amator de artă, ateliere, gastronomie şi spectacole.
Street Delivery începe în acest an cu un manifest. Un covor roşu a fost aşezat în fata cinematografului Patria care are lacătul pe uşă. Organizatorii vor astfel să atragă atenţia autorităţilor din capitala că multe instituţii de cultură sunt închise pentru public. De altfel, tema acestei ediţii ar trebui să ne pună pe gânduri.
Cristian Neagoe, organizator: ''Smart cities cu un mare semn al întrebării, pentru că după cum ştiu toţi cei care locuiesc în bucureşti nu e cel mai deştept oraş. Invităm cetăţenii să facă oraşul mai smart de la firul ierbii. Aşa că avem peste 100 de proiecte despre cum ar putea să fie Bucureştiul un oraş mai destept''
Tema se regăseşte şi pe deja celebrul calcan de pe Strada Verona, care în fiecare an este îmbrăcat cu o altă pictură. Cea de acum este realizată în premieră de o echipă de fete.
A fi smart înseamnă şi să reciclezi. Acest tânăr, de exemplu, creează genţi din... tehnologie veche. Alt expozant ne arată cât de importante sunt meşteşugurile.
În cele trei zile de festival doritorii pot participa la petreceri pe trecerea de pietoni, la un maraton de programare ori la ateliere pentru copii. Există de asemenea şi locuri de joacă adaptate celor cu nevoi speciale.