Autostrazile, distruse de interventiile de deszapezire. Cum au ajuns soselele de viteza sa ramana fara parapetii de protectie

×
Codul embed a fost copiat

In timpul interventiilor, cand zapada avea doi metri, utilajele au rupt parapetii si plasele de protectie, asa ca soselele de viteza arata acum jalnic.

In plus, soferii nu mai circula in siguranta, mai ales ca au aparut si gropi in asfalt. Muncitorii au inceput sa puna plombe, insa operatiunea este una rudimentara, cu efecte temporare, dupa cum ne-am convins cu totii.

Autostrada Bucuresti-Pitesti a fost inchisa in ianuarie, cand autoritatile au emis cod rosu de viscol, iar soseaua a disparut sub nameti.

Atunci cand au deszapezit prioritatea muncitorilor era sa dea drumul la circulatie, asa ca au ras totul, inclusiv si plasa de protectie. Acum orice animal de pe camp poate intra nestingherit pe autostrada, direct in fata masinilor.

Parapetii de pe marginea autostrazii au un rol foarte important: mai ales in curba, unde fac diferenta intre viata si moarte in caz ca masina derapeaza.

Citește și
deszapezire
Romania, tara cu infrastructura la pamant, mai stabileste o "performanta". Cum am deszapezit o autostrada care NU EXISTA
Trucul prin care s-a câștigat marele premiu de peste 9 milioane de euro la 6 din 49. Biletul a costat 4.413 lei

La kilometrul 50, in timpul viscolului, autoritatile au decis sa demonteze parapetii din mijlocul autostrazii pentru a le permite masinilor si utilajelor sa se intoarca din drum.

Probleme cu parapetii am gasit si pe autostrada Bucuresti-Constanta, unde soferii au o problema in plus, gropile din asfalt.

Cativa muncitori, inarmati cu o matura si o flacara cu butelie ne arata cum se astupa craterele de ... primavara.

Plombarea este munca de Sisif, in conditiile in care mixtura este inghetata bocna si trebuie sparta cu tarnacopul, apoi turnata cu lopata. Cand ajunge in groapa, asfaltul este incalzit din nou la flacara, ca sa se prinda de asfaltul vechi. Culmea tehnologiei este insa un instrument de nivelat asfaltul, caruia muncitorii i-au gasit si un nume de alint, Vasilica.

Cu ajutorul lui Vasilica, muncitorii au reusit sa plombeze o groapa intr-o jumatate de ora. Cand vor termina totusi cu plombarea vor incepe sa repare si parapetii distrusi.

Asta daca iarna nu ne mai face vreo surpriza.

Articol recomandat de sport.ro
FOTO Reacția lui Jake Paul după ce a fost pălmuit de Mike Tyson la cântarul oficial + Ce a zis Iron Mike
FOTO Reacția lui Jake Paul după ce a fost pălmuit de Mike Tyson la cântarul oficial + Ce a zis Iron Mike
Citește și...
Replici dure intre Ponta si Basescu in cazul Dacia. Cati bani pierd francezii de la Renault pentru ca n-au autostrada promisa
Replici dure intre Ponta si Basescu in cazul Dacia. Cati bani pierd francezii de la Renault pentru ca n-au autostrada promisa

Dacia, cea mai importanta companie din Romania, ajunge subiect de disputa intre premier si presedinte. Traian Basescu spune ca francezii vor pleca sigur din Romania, dupa ce Guvernul a neglijat tronsoanele de autostrazi importante pentru exporturi.

Romania, tara cu infrastructura la pamant, mai stabileste o
Romania, tara cu infrastructura la pamant, mai stabileste o "performanta". Cum am deszapezit o autostrada care NU EXISTA

Romania este tara in care autoritatile au demonstrat ca pot curata foarte usor zapada de pe autostrazi inexistente.

Cum va functiona sistemul de taxare impus de Sova pentru pentru noul tronson Comarnic - Brasov
Cum va functiona sistemul de taxare impus de Sova pentru pentru noul tronson Comarnic - Brasov

Francezii de la Vinci, grecii de la Aktor si austriecii de la Strabag vor construi tronsonul de autostrada dintre Comarnic si Brasov.

Recomandări
CE aprobă ajutorul de stat de 790 mil. € acordat de România pentru sprijinirea închiderii minelor de cărbune din Valea Jiului
CE aprobă ajutorul de stat de 790 mil. € acordat de România pentru sprijinirea închiderii minelor de cărbune din Valea Jiului

Comisia Europeană a aprobat o măsură a statului român în valoare de 790 de milioane de euro pentru acoperirea costurilor excepţionale generate de închiderea a patru mine de cărbune necompetitive din Valea Jiului.

Preşedintele regiunii Valencia recunoaşte că au existat erori în gestionarea inundaţiilor și își cere scuze. „Nu voi nega”
Preşedintele regiunii Valencia recunoaşte că au existat erori în gestionarea inundaţiilor și își cere scuze. „Nu voi nega”

Preşedintele regiunii spaniole Valencia, Carlos Mazon, a recunoscut vineri că au existat ”erori” în gestionarea inundaţiilor dramatice de luna trecută, şi a prezentat ”scuzele” sale pentru întârzierile în ajutorarea sinistraţilor, relatează AFP.

CE: Creșterea economiei României nu va fi nici la jumătate din cât se estima, în 2024. Deficitul va ajunge la 8% din PIB
CE: Creșterea economiei României nu va fi nici la jumătate din cât se estima, în 2024. Deficitul va ajunge la 8% din PIB

Estimarea de creștere economică a României a fost recalculată la Comisia Europeană, cu mult sub valoarea stabilită inițial. Pentru 2024, estimarea de creștere economică a României a fost revizuită de la 3,3 la 1,4%.