Deszapezirea, rentabila pentru minele de sare
Asa cum se intampla in viata, in tot raul este si un mare bine. A suferit o tara intreaga in acest feburie siberian, insa cateva afaceri au inflorit. La minele de sare, camioanele stau la coada cu zecile si niciun muncitor nu indrazneste sa plece acasa.
Acesta este momentul din an in care firmele de deszapezire cer tone de marfa. La Ocna Dej, soferii camioanelor asteapta si 24 de ore la coada pana sa le vina randul la incarcare.
In aceasta perioada, din salina pleaca in fiecare zi cel putin 1.500 de tone de sare pentru deszapezire. Triplu fata de o zi obisnuita.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
La rand sunt si zeci de TIR-uri straine. Iarna a facut ravagii in toata Europa, iar sarea ajunge si pe soselele din Ungaria sau Germania. Si la Slanic Prahova aproape o suta de masini de mare tonaj se afla zilnic la poarta. In salina se lucreaza, de doua luni, non-stop.
Alte 40 000 de tone de sare au fost vandute numai in ultimele doua luni doar la Slanic Prahova.