Boc si Boagiu, in inspectie. Stadiul lucrarilor la tronsonul de autostrada Bucuresti-Ploiesti

×
Codul embed a fost copiat

Premierul Emil Boc si ministrul Transporturilor, Anca Boagiu, au inspectat, sambata, lucrarile la autostrada Bucuresti-Brasov, tronsonul Bucuresti-Ploiesti.

La ora 12,00, premierul si ministrul s-au oprit la nodul rutier km 6-500 cu centura Bucurestiului. Urmeaza si o vizita la km 48/200-62/290 sector receptionat, informeaza Guvernul.

Cum arata planul pe hartie al tronsonului Bucuresti-Ploiesti:

Lucrurile la aceasta autostrada incep din Capitala. Vom intra pe autostrada din soseaua Petricani sau de pe strada Gherghitei din Colentina. Drumul traverseaza apoi calea ferata Bucuresti-Constanta si campurile din Pipera, pana la centura de nord. In loc de doua benzi, ca la inceput, va avea cate o banda in plus pe fiecare sens.

Terenurile au fost expropriate, iar printre proprietarii despagubiti se numara Lucian Becali si Ionut Negoita. Nepotul celebrului latifundiar a primit pentru 8.000 de metri patrati 55.000 de euro. Iar Ionut Negoita s-a ales cu 150.000, pentru 7.500. Adica, in medie, 20 de euro pentru un metru patrat.

Citește și
Autostrada in santier
Autostrada Bucuresti-Ploiesti va porni din Capitala. Luna aceasta incep lucrarile

In total, statul a dat 10 milioane de lei. Putin fata de 2007, cand pamanturile valorau de zece ori mai mult.

Chiar si asa, autoritatile se lauda ca vor termina tronsonul dintre Capitala si centura pana pe 5 octombrie 2012.

Articol recomandat de sport.ro
NEWS ALERT Eliminarea Ungariei modifică lista cu posibilii adversari ai României la barajul pentru Mondial!
NEWS ALERT Eliminarea Ungariei modifică lista cu posibilii adversari ai României la barajul pentru Mondial!
Citește și...
Ne legam de Europa. Transporturile promit peste 600 de km de autostrada in urmatorii doi ani HARTA
Ne legam de Europa. Transporturile promit peste 600 de km de autostrada in urmatorii doi ani HARTA

Dupa ritmul in care autoritatile au taiat panglica pentru noi tronsoane de autostrazi, am fi tentati sa credem ca, in 2011, Romania s-a imbogatit cu sute de kilometri de drumuri la standarde internationale.

Autostrada Bucuresti-Ploiesti va porni din Capitala. Luna aceasta incep lucrarile
Autostrada Bucuresti-Ploiesti va porni din Capitala. Luna aceasta incep lucrarile

De aceasta data este sigur. Dupa ce au modificat traseul de mai multe ori, autoritatile au terminat exproprierile din Pipera si sustin ca luna aceasta vor incepe lucrarile.

Autostrada Bucuresti-Ploiesti: muncitorii sunt harnici doar cand sunt filmati. VIDEO
Autostrada Bucuresti-Ploiesti: muncitorii sunt harnici doar cand sunt filmati. VIDEO

Termenele sunt anuntate doar ca sa fie incalcate. Iata o regula de aur in constructia de drumuri din Romania. Se aplica si pentru autostrada Bucuresti-Ploiesti, care nu va fi gata nici in 2011, desi termenul initial a fost depasit cu 2 ani.

Recomandări
Șase candidați validați oficial în cursa pentru Primăria Capitalei. Alți patru s-au înscris într-o singură zi
Șase candidați validați oficial în cursa pentru Primăria Capitalei. Alți patru s-au înscris într-o singură zi

Penultima zi de înscriere în cursa pentru Primăria Capitalei s-a transformat într-o petrecere în fața Biroului Electoral. Omul de afaceri Gigi Nețoiu a venit cu taraful și a promis parcare gratuită în Capitală.

30 de ani de PRO TV. 2011 – Anul în care românilor le-a ajuns cuțitul la os, iar rețelele sociale schimbă totul
30 de ani de PRO TV. 2011 – Anul în care românilor le-a ajuns cuțitul la os, iar rețelele sociale schimbă totul

Retrospectiva noastră ajunge astăzi în 2011, anul în care românilor le-a ajuns cuțitul la os. După criză și tăieri, oamenii ies în stradă.

România, un punct mic pe harta datoriilor publice. SUA și China au jumătate din povara globală de 111 trilioane de dolari
România, un punct mic pe harta datoriilor publice. SUA și China au jumătate din povara globală de 111 trilioane de dolari

România, un punct mic pe harta unei datorii publice globale uriașe. Datoriiile guvernelor din lumea întreagă a ajuns la 111 triliarde de dolari, în creștere față de anul trecut.