Se schimba regulile in mediul online.Clientii vor cere mai usor despagubiri furnizorilor de internet
Se schimba regulile in online. Furnizorii de internet trebuie sa respecte calitatea serviciilor si sa treaca asta negru pe alb in contract.
Trebuie sa va spuna clar viteza Internetului, dar si timpul in care va remediaza orice problema tehnica. Daca nu respecta promisiunile, puteti cere despagubiri, sau chiar sa reziliati contractele inainte de termen.
Laurentiu Popa a trecut de la o retea de Internet de cartier la una nationala, pentru ca a vrut sa aiba o viteza mai buna. Se plange ca are doar pe hartie conexiunea stralucita.
Daca vrea sa descarce poze, muzica sau fime de pe Internet, trebuie sa astepte cu orele. Nici cu stick-ul portabil nu are mai mult noroc, pentru ca dispozitivul nu merge.
Cu aceeasi problema s-a confruntat si Victor. Spune ca i-a fost vandut un modem pentru Internet mobil "fara cusur".
Matei nu a putut sa rezilieze contractul, chiar daca furnizorul stia ca modemul de Internet mobil nu functiona.
Astfel de reclamatii ocupa primele locuri in randul sesizarilor facute de consumatori. Legea spune ca de astazi trebuie sa stim ce viteza primim.
Daca viteza internetului este mai mica decat cea din contract, clientul poate cere despagubiri si poate rezilia contractul inainte de termen.