Asfaltam, reasfaltam si o luam de la capat: vesnica problema a Capitalei
De ce sa te lansezi in lucrari costisitoare pe bulevarde rupte, cand poti sa repari strazi fara probleme cu bani putini. Unde credeti ca se intampla asta? Normal, in Bucuresti.
Aici, cei care asfalteaza orasul au aceasta strategie de cinci ani incoace. Primaria plateste fara sa intrebe pe ce. In aceste conditii, pana si trotuarele recent refacute se taie iar ca se schimbe bordurile.
In cartierul Bucurestii Noi, trotuarul reparat saptamana trecuta este distrus astazi. Treaba romaneasca: dupa ce se pun bordurile, daca apar infiltratii, trotuarul reintra in santier.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Exista insa si bulevarde intregi care au fost asfaltate la distanta de un an. De pilda, Alexandru Obregia. Cu toate acestea, exista strazi in zona care necesita asfaltare, dar de care nu s-a atins nimeni de ani de zile.
Exact la fel s-a intamplat si pe Mihai Bravu sau la Baba Novac. Asa sunt contractele, spune primarul capitalei. Anual achita in avans cate 10 milioane de euro catre sase firme de constructii pentru intretinerea a 100 de artere.
De acesti bani, constructorii fac ce vor. In loc sa acopere gropile uriase, prefera sa curete primul strat de asfalt si sa il puna la loc ori de cate ori vor.
Contractele pentru intretinerea multianuala au termen limita in august acest an. Din 2010, edilii din primaria capitalei au anuntat ca vor organiza o noua licitatie, pentru si mai multe bulevarde.
Primarul le-a cerut drumarilor sa incheie pana pe 30 august toate lucrarile.