Asfaltam, reasfaltam si o luam de la capat: vesnica problema a Capitalei

×
Codul embed a fost copiat

De ce sa te lansezi in lucrari costisitoare pe bulevarde rupte, cand poti sa repari strazi fara probleme cu bani putini. Unde credeti ca se intampla asta? Normal, in Bucuresti.

Aici, cei care asfalteaza orasul au aceasta strategie de cinci ani incoace. Primaria plateste fara sa intrebe pe ce. In aceste conditii, pana si trotuarele recent refacute se taie iar ca se schimbe bordurile.

In cartierul Bucurestii Noi, trotuarul reparat saptamana trecuta este distrus astazi. Treaba romaneasca: dupa ce se pun bordurile, daca apar infiltratii, trotuarul reintra in santier.

Exista insa si bulevarde intregi care au fost asfaltate la distanta de un an. De pilda, Alexandru Obregia. Cu toate acestea, exista strazi in zona care necesita asfaltare, dar de care nu s-a atins nimeni de ani de zile.

Exact la fel s-a intamplat si pe Mihai Bravu sau la Baba Novac. Asa sunt contractele, spune primarul capitalei. Anual achita in avans cate 10 milioane de euro catre sase firme de constructii pentru intretinerea a 100 de artere.

Citește și
Gropi
A inceput marea asfaltare in Capitala! Bulevardele, peticite

De acesti bani, constructorii fac ce vor. In loc sa acopere gropile uriase, prefera sa curete primul strat de asfalt si sa il puna la loc ori de cate ori vor.

Contractele pentru intretinerea multianuala au termen limita in august acest an. Din 2010, edilii din primaria capitalei au anuntat ca vor organiza o noua licitatie, pentru si mai multe bulevarde.

Primarul le-a cerut drumarilor sa incheie pana pe 30 august toate lucrarile.

Articol recomandat de sport.ro
GALERIE FOTO Cele trei stadioane pe care poate juca România la Cupa Mondială din 2026
GALERIE FOTO Cele trei stadioane pe care poate juca România la Cupa Mondială din 2026
Citește și...
Numai in Romania se poate: asfaltare pe timp de ploaie
Numai in Romania se poate: asfaltare pe timp de ploaie

Pe cod galben de ploi si inundatii, cel mai bine e... sa torni asfalt. Cel putin asta este parerea catorva muncitori din Cluj, care pe o ploaie marunta asfaltau de zor intr-un cartier din oras.

A inceput marea asfaltare in Capitala! Bulevardele, peticite
A inceput marea asfaltare in Capitala! Bulevardele, peticite

In Bucuresti s-a dat drumul la peticirea strazilor, dar de aceasta data succesul este dat de vremea care s-a mai incalzit.

Criza a
Criza a "macinat" soseaua de centura a Bucurestiului

Cu doar cateva luni inaintea termenului de finalizare, nu mai sunt bani pentru cele patru benzi din nord. Sumele deja alocate au acoperit alte cheltuieli, nu si lucrarile de asfaltare, care au ramas acum in "pana".

Recomandări
Responsabili americani transmit Europei: Fără întărirea apărării până în 2027, SUA pot renunța la unele mecanisme NATO
Responsabili americani transmit Europei: Fără întărirea apărării până în 2027, SUA pot renunța la unele mecanisme NATO

Responsabilii americani i-au avertizat pe omologii europeni că, dacă nu-și consolidează până în 2027 capacitățile defensive, Statele Unite își vor sista participarea la anumite mecanisme de apărare ale NATO.

Căldură gratis în calorifere, trafic rutier ”ca afară” sau case pentru tineri. Ce promit candidații la Primăria Capitalei
Căldură gratis în calorifere, trafic rutier ”ca afară” sau case pentru tineri. Ce promit candidații la Primăria Capitalei

Energie termică gratis, fluidizarea traficului rutier sau locuințe pentru tineri. ȘtirileProTv.ro vă prezintă cele mai importante promisiuni electorale ale candidaților la alegerile pentru Primăria Capitalei, care sunt organizate în 7 decembrie 2025.

Criza apei i-a costat pe locuitorii din Prahova și Dâmbovița 120.000 euro pe zi. Restaurante și afaceri, forțate să caute apă
Criza apei i-a costat pe locuitorii din Prahova și Dâmbovița 120.000 euro pe zi. Restaurante și afaceri, forțate să caute apă

Criza apei din Prahova și Dâmbovița se îndreaptă spre o posibilă soluționare. Premierul Ilie Bolojan a anunțat că vineri seară alimentarea cu apă va fi reluată treptat, dar a avertizat că apa nu va fi deocamdată potabilă.