Criza a "macinat" soseaua de centura a Bucurestiului
Cu doar cateva luni inaintea termenului de finalizare, nu mai sunt bani pentru cele patru benzi din nord. Sumele deja alocate au acoperit alte cheltuieli, nu si lucrarile de asfaltare, care au ramas acum in "pana".
Cea mai proasta situatie e in nord-vestul Capitalei. Pe cateva sapaturi si multe studii s-au tocat 23 de milioane de euro.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Legatura intre localitatile Mogosoaia si Chitila ramane in continuare inexistenta. Adica lipseste un drum de 3 km plus un pasaj care urma sa fie ridicat in aceasta zona. Iar conform proiectului, lucrarile ar fi trebuit terminate in mai 2010.
Mai bine e pe tronsonul vecin - 50% finalizat, dar cu 13 milioane de euro alocati si deja cheltuiti.
Largirea la patru benzi a tronsonului Mogosoaia-Otopeni ar trebui terminata pana in luna iunie. Sunt peste patru kilometri neterminati.
Reprezentantii Companiei Nationale de Drumuri spun ca sumele prevazute initial s-au cheltuit din cauza proiectarii proaste.
Pe cel mai avansat tronson, 70% din lucrari sunt terminate. Muncitorii ajung la final cu o conditie.
Fara alte fonduri, santierul se opreste. Daca vin banii, se prelungeste. Nimeni nu stie pana cand!