Afacere prospera in Bucuresti: "hingherii" de masini!
In orasul unde noua masini gonesc dupa acelasi loc de parcare, exista o afacere care prospera de pe urma vietii chinuite a soferilor: ridicarea masinilor. Cum comentezi activitatea firmelor din acest domeniu?
Vorbim, evident, despre Bucuresti, capitala cu cele mai putine locuri de parcare si sase firme care ii vaneaza toata ziua pe cei care isi lasa autoturismele in locuri interzise. O activitate de milioane din care primarii nu castiga mai nimic, iar profiturile se duc in conturile firmelor de tractare.
Nici macar nu mai conteaza daca te grabeai, esti comod sau pur si simplu nu ai gasit alt loc unde sa iti lasi masina. Din moment in care ai intrat in vizorul politistul de la Rutiera, te pregatesti pentru paguba.
Mai ales ca amenda va dubla valoarea masinii. Si cel mai probabil proprietarul o va face uitata. Este zona in care si Mircea Solcanu a ramas fara masina.
Si Cristina Spatar a ramas fara masina dar si fara vopsea pe alocuri. Zgarieturile par inevitabile, iar cei de la Ridicari nu se uita la marca automobilului.
Peste 100 de masini se ridica in fiecare zi in Bucuresti. Peste 800 de lei este amenda in sectorul 1, daca iti recuperezi masina in maximum 24 de ore. Toate sectoarele si-au pus la punct un astfel de serviciu, insa la buget nu ajunge mai nimic pentru parcari, asfalt sau parcuri. Este practic o afacere la discretia firmelor de ridicari.