Neurocam, dispozitivul care iti scaneaza creierul, ca sa afle ce anume iti place si ce iti doresti
Chiar daca la o prima vedere pare sa fie o varianta ieftina a Google Glass, acest dispozitiv, insotit de o aplicatie, ar putea reprezenta viitorul publicitatii.
Prezentat recent la conferinta Human Sensing 2013 de la Yokohama, Japonia, Nurocam este un sistem care include un echipament special, care tine un iPhone atasat de tampla utilizatorului.
Datorita unei prisme speciale, telefonul poate fotografia obiectele pe care le vede utilizatorul.
Dispozitivul include de asemenea senzori EEG, care scaneaza creierul, pentru a detecta momentele in care utilizatorul devine mai interesat de ceva anume, scrie Mashable.
Aplicatia Neurocam va oferi apoi o valoare a datelor obtinute astfel, de la 1 la 100.
Daca valoarea trece de 60, inseamna ca utilizatorul este interesat de ceva si atunci camera telefonului incepe sa filmeze obiectul respectiv.
Toate inregistrarile sunt sub forma unor GIF-uri de 5 secunde, care sunt salvate apoi intr-un album care poate fi consultat oricand.
Cei mai interesati de acest dispozitiv sunt agentiile de publicitate, care vor afla mult mai usor ce anume isi doresc potentialii lor clienti.
Prima companie de profil care s-a declarat incantata de inventie este gigantul Dentsu.